Advertisement

servicii-flote-service-ad-garage-floteauto
Home Administrare flote Service Servicii pentru flote. Reţeaua de service AD GARAGE

Servicii pentru flote. Reţeaua de service AD GARAGE

Conceptul de service auto al reţelei AD GARAGE s-a născut acum mai bine de 40 ani în Belgia. Astăzi, AD GARAGE a devenit cea mai mare reţea de service  din Europa, cu peste 4.600 de unităţi în peste 26 de ţări, cele mai importante  fiind Austria, Germania, Franţa, Belgia sau Olanda.

În România, reţeaua AD GARAGE beneficiază de 130 de unităţi, răspândite pe tot cuprinsul ţării, reprezentând cea mai avantajoasă soluţie globală pentru orice şofer, indiferent că vorbim de persoane fizice sau de persoane juridice.

În cadrul reţelei AD GARAGE, clienţii care pun accentul pe calitate şi confort au parte de o multitudine de servicii suplimentare faţă de cele generale: autoturism la schimb pe perioada reparaţiei, garanţie internaţională de 24 de luni pentru piese şi manoperă, call-center dedicat (07ADGARAGE), servicii de asistenţă tehnică, programe de fidelizare, relaţii excelente cu toate companiile de asigurare, aplicaţia mobilă de căutare a service-ului cel mai apropiat şi multe altele. În plus, service-urile din reţea sunt extrem de vizibile şi accesibile datorită elementelor vizuale specifice şi clare, chiar dacă, în funcţie de ţară, denumirea reţelelor poate diferi.

servicii-flote-service-ad-garage-floteauto
AD GARAGE este cea mai mare reţea de service din Europa

Pentru că vorbim în primul rând de calitatea lucrărilor, această calitate de înalt nivel este argumentată şi de sesiunile de training şi specializare tehnică în mecanică şi mecatronică (diagnoză computerizată). Toţi mecanicii angrenaţi în reţeaua de service AD GARAGE participă la aceste sesiuni la intervale regulate de timp. Echipamentele de diagnoză de înaltă clasă beneficiază de update-uri  regulate ale softurilor pentru a putea activa la un nivel maxim de acurateţe în orice moment şi pentru orice marcă auto.

Mecanicii au parte în cadrul Academiei Auto AD Auto Total de cea mai bună instruire. Diferenţa pe care o face această academie faţă de cursurile susţinute de reprezentanţii unui singur brand este aceea că pregătirea mecanicilor este multibrand. Astfel, mecanicii AD GARAGE au oportunitatea de a aborda toate mărcile şi modelele auto existente pe piaţa românească. Ceea ce este absolut necesar mai ales în cazul flotelor cu o componentă multibrand a autoturismelor.

Deţinătorul drepturilor conceptului de service AD GARAGE în România este AD Auto Total – jucător de top în domeniul distribuţiei de piese auto în România, cu o cifră de afaceri în 2013 de peste 120 de milioane de euro. AD Auto Total joacă un rol însemnat şi în ceea ce priveşte asigurarea reţelei de service AD GARAGE cu toate piesele şi logistica necesare pentru obţinerea celor mai bune rezultate în domeniu.

Toate service-urile AD GARAGE beneficiază de suportul unui stoc permanent  de peste 300.000 de piese distincte din gama brandurilor premium. Ele sunt distribuite în cele 74 de depozite regionale proprii care însumează o capacitate de stocare de peste 60.000 mp.

(Articol publicat în revista AutoExpert Flote, luna decembrie 2014)

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

iluminare
Service

Cum ajung mașinile să fie din ce în ce mai scumpe din cauza sistemului de iluminare

Un sondaj recent al asociației franceze de reparații auto SRA (Sécurité et...

Mașinile electrice
AsigurăriService

Mașinile electrice sunt implicate mai rar în accidente, dar reparația costă mai mult. Studii

Este mai puțin probabil ca mașinile electrice să fie implicate într-o coliziune...

service
AsigurăriService

UNSAR: Aproximativ 79% dintre şoferii păgubiţi ar apela la un service în contract cu asigurătorii

Aproximativ 79% dintre şoferii români păgubiţi ar apela la un service care...

POSA
Service

POSA: Consiliul Concurenţei trebuie să depună eforturi pentru crearea unei pieţe concurenţiale pe segmentul reparaţiilor auto

Consiliul Concurenţei trebuie să depună eforturi pentru crearea unei pieţe concurenţiale pe...