Advertisement

Ploiești - Brașov
Home Infrastructură Reîncep licitaţiile pentru Autostrada Transilvania

Reîncep licitaţiile pentru Autostrada Transilvania

Un număr de 19 oferte au fost depuse în SEAP pentru proiectarea şi execuţia celor trei loturi ale secţiunii 3C Suplacu de Barcău-Borş, parte a autostrazii Braşov-Tg.Mureş-Cluj-Oradea, cunoscută şi sub numele de Autostrada Transilvania.

Secţiunea 3C, are o lungime de aproximativ 60 de km (km 4+200 si km 64+450) şi este este împărţită în trei loturi (subsecţiuni).

Pentru Lotul 1 (subsecţiunea 3C1), Suplacu de Barcău – Chiribiş (km 4+200 – km 30+550), cu o valoare estimată de 377, 65 milioane de  lei, fără TVA, au fost depuse următoarele oferte:

  1. Asocierea Constructii – Hidroelektra Niskogradnja D.D.
  2. Nurol Insaat VE Ticaret Anonim Sirketi
  3. Asocierea Olivieri Costruttori – Impresa Di Costruzioni Ing. E. Mantovani – De Sanctis Costruzioni.
  4. Asocierea Trameco – Vahostav – SK – Drumuri Bihor – Drum Asfalt – East Water Drillings
  5. Viaroad

Traseul acestui lot începe în zona localităţii Marca (intersecţia cu DC95) la km 4+200. Traseul autostrăzii traversează lacul de acumulare Suplacu de Barcău la km 6+700 , după care intră în zona campului petrolier unde, la km 9+000, intersecteaza, DJ191B (Suplacu de Barcău-Foglaş). În continuare traseul autostrăzii se indreaptă spre vest, în lungul DN 19B (Suplacu de Barcău- Marghita), la sud de localităţile Dolea şi Margine. La km 22+500, la sud de Abrum, traseul autostrazii traverseaza calea ferata Tauteu-Marghita, iar la km 24+300, la sud de Chiribiş, traseul intersectează DJ 191A (Chiribiş-Tauteu), unde a fost prevazut un nod rutier pentru legătura cu municipiul Marghita. Traseul va continua într-o zonă de campie, înscriindu-se în zona Chiraleu şi Sinlazar, intersectând DN 19E, la km 30+480.

Lotul 2 (subsecţiunea 3C2): Chiribiş – Biharia (km 30+550 – km 59+100), are o valoare estimată, fără TVA, de 454.414.271,15, iar pentru proiectarea şi execuţia acestuia au fost depuse 7 oferte:

  1. Asocierea Constructii – Hidroelektra Niskogradnja D.D.
  2. Asocierea IC Ictas Insaat Sanayi VE Ticaret – Tancrad
  3. Nurol Insaat VE Ticaret Anonim Sirketi
  4. SBI International Holdings
  5. Asocierea SA&PE Construct – Spedition UMB – Tehnostrade
  6. Asocierea Strabag – Straco Grup
  7. Asocierea Trameco – Vahostav – Sk – Drumuri Bihor – Drum Asfalt – East Water Drillings

Acest lot începe în zona localităţii Sinlazar (intersecţia cu drumul naţional DN19E), respectiv km 30+550, pe traseul subsecţiunii 3C-2. În continuare traseul se desfăşoară într-o zonă de câmpie, cuprinsă între localităţile Mişca şi Chislaz, unde DN19E (Chiribiş – Salard – Biharia) a fost deviat în lungul autostrăzii, pe o lungime de 4,2 km. Traseul trece apoi la sud de localitatea Poclusa de Barcău, se înscrie din nou în lungul DN 19 E, intre localitatile Sarsig şi Hauceşti si intersectează DJ 767 (Tiglead – DN19E) la km 39+950. La km 40+980 traseul autostrazii trece prin zona Fegernic, pe o lungime de cca l00 m, intersectindu-se apoi la km 41+319 cu drumul comunal DC42. De aici traseul autostrăzii trece la nord de localitatea Fegernic, iar la km 48+500 se intersectează cu un drum local (la sud de Salard). Traseul autostrăzii continuă spre graniţa cu Ungaria, intersectând DN 19 E, la km 55+100, drum naţional care se deviază de la traseul existent pe o lungime de 1,8 km.

Pentru Lotul 3 (subsecţiunea 3C3) : Biharia – Borş (km 59+100 – km 64+450), cu o valoare estimată de 159.223.476,08   lei, fără TVA , au fost de asemenea depuse 7 oferte:

  1. Antrepriza de Reparaţii şi Lucrări Cluj
  2. Asocierea Constructii – Hidroelektra Niskogradnja D.D.
  3. Asocierea IC Ictas Insaat Sanayi VE Ticaret – Tancrad
  4. Sbi International Holdings
  5. Asocierea SA&PE Construct – Spedition UMB – Tehnostrade
  6. Tirrena Scavi S.P.A.
  7. Asocierea Trameco Sa – Vahostav -Sk – Drumuri Bihor – Drum Asfalt – East Water Drillings

Lotul începe în zona localităţii Biharia (km 59+100). Traseul tranzitează o zonă de câmpie cuprinsă  între localităţile Biharia, Satu Nou şi graniţa cu Ungaria. Intersectează DN 19 (Oradea-Satu Mare), la km 59+614, prin nordul localităţii Biharia. La km 59+875 este prevazut un nod rutier (nodul Biharia), cu 5 bretele rutiere şi 3 pasaje . În apropierea acestui nod rutier se află calea ferata CF 402 Oradea-Satu Mare, pe care o intersecteaza la km 60+066. Acest lot încheie traseul autostrăzii Braşov-Cluj-Borş la km 64+450 (frontiera cu Ungaria).

Durata contractului pentru Loturile 1 şi 2 este de 84 de luni şi cuprinde: 6 luni perioada de proiectare, 18 luni perioada de execuţie a lucrărilor şi 60 de luni perioada de garanţie.

Pentru Lotul 3 durata contractului este de 79 de luni şi cuprinde: 4 luni perioada de proiectare, 15 luni perioada de execuţie a lucrărilor şi 60 de luni perioada de garanţie.

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Timișoara - Moravița
Infrastructură

CNAIR pegătește lansarea licitației pentru primul lot al Autostrăzii Timișoara – Moravița

Documentația pentru proiectarea și execuția primului tronson (RemeteaMare – Jebel) de pe...

Focșani - Brăila
Infrastructură

Documentația pentru Drumul Expres Focșani – Brăila, transmisă la ANAP

Compania Națională de Investiții Rutiere a transmis, spre validare către Agenția Națională...

DN 2
Infrastructură

Constructor desemnat pentru modernizarea Centurii Bucureşti, între DN 2 şi A2

Asocierea Maristar COM – Hydrostroy AS – Patstroy VDH EAD a câştigat...

Ruse
Infrastructură

Proiectarea celui de-al doilea pod între Giurgiu și Ruse, la un pas de lansarea în licitație

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, vineri, la...