Pașcani
Home Infrastructură Se pregătește licitația pentru construcția tronsonului Bacău-Pașcani, parte din A7

Se pregătește licitația pentru construcția tronsonului Bacău-Pașcani, parte din A7

CNAIR a transmis spre validare la ANAP documentațiile pentru atribuirea contractelor necesare construcției celor 3 loturi ale Autostrăzii Bacău – Pașcani, cu o lungime de 77,39 km.

Valoarea estimată a celor trei contracte finanțate prin PNRR este de 5,858 miliarde de lei (fără TVA).

  • Lotul 1 (30,3 km), cuprins între Săucești (Bacău) și Trifești, are o valoare estimată de 2,04 miliarde de lei (fără TVA).
  • Lotul 2 (18,99 km), cuprins între Trifești și Gherăiești, are o valoare estimată de 1,60 miliarde de lei (fără TVA).
  • Lotul 3 (28,09 km), cuprins între Mircești și Pașcani, are o valoare estimate de 2,21 miliarde de lei (fără TVA).

Potrivit CNAIR, constructorii care vor câștiga aceste contracte trebuie să finalizeze lucrările în cel mult 30 de luni.

ANAP are la dispoziție maximum 10 zile, conform legii, pentru verificarea documentelor, iar după validare CNAIR va putea lansa licitațiile propriu-zise ale contractelor pentru execuția lucrărilor.

Conform studiului de fezabilitate, pe traseul autostrăzii Bacău-Paşcani se vor construi: 112 poduri, pasaje, viaducte, structuri casetate; 9 noduri rutiere; 4 parcări securizate dotate cu sisteme de supraveghere video, conexiune la internet, iluminat, utilităţi etc. şi au fost prevăzute spaţii disponibile pentru concesionare în vederea realizării dotărilor comerciale precum magazin, restaurant, benzinărie, service auto, hotel etc.; 4 parcări de scurtă durată; un centru de întreţinere şi coordonare; 50 de spaţii de încărcare pentru autoturisme electrice; 140 de hectare de perdele forestiere cu rol de protecţie.

Pașcani

Autostrada A7 Ploieşti – Paşcani, cu o lungime de aproximativ 330 km, va fi realizată din patru tronsoane: Ploieşti-Buzău; Buzău-Râmnicu Sărat-Focşani; Focşani-Mărăşeşti-Adjud-Bacău şi Bacău-Roman-Paşcani. De aici se vor desprinde alte două tronsoane, în lungime totală de 120 km, Paşcani- Vereşti-Suceava şi Suceava-Siret-graniţa cu Ucraina.
Împreună cu sectorul Bucureşti-Ploieşti, parte din Autostrada A3 Transilvania, viitoarea Autostradă A7 Ploieşti – Paşcani va completa ruta Coridorului IX Pan-European pe teritoriul românesc.

 

 

CITEȘTE ȘI:

Best Electric Car in Romania. Realmente electrizant

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Avrig
Infrastructură

Constructor desemnat pentru tronsonul Boiţa – Avrig – Mârşa, parte din Autostrada Sibiu – Făgăraş

Constructorul turc Makyol Insaat Sanayi Turizm Ve Ticaret a câştigat contractul pentru...

Miercurea Nirajului - Leghin
Infrastructură

Un pas înainte pe secțiunea Miercurea Nirajului – Leghin, parte din Autostrada Unirii A8

Consiliul Tehnico-Economic al Ministerului Transporturilor a avizat indicatorii tehnico-economici ai secțiunii Miercurea...

Suplacu de Barcău,
Infrastructură

Circulație deschisă pe secțiunea Nușfalău – Suplacu de Barcău, parte din Autostrada A3

Odată cu deschiderea circulației, joi, pe secțiunea Nușfalău – Suplacu de Barcău...

autostradă
Infrastructură

Undă verde pentru proiectarea și execuția a 3 sectoare de autostradă

Prin trei contracte semnate astăzi, vor fi construiți 63,66 km de autostradă...