Lidl și-a înființat propria companie de transport maritim


Domeniul de activitate al noii companii, deținute de Lidl Stiftung & Co. KG, cuprinde transportul, ambalarea și depozitarea mărfurilor, serviciii de expediție și transportul maritim de marfă și transportul aerian de marfă.
Wolf Tiedemann, CEO al Lidl Stiftung & Co. KG, a explicat că scopul înființării noii companii ”este de a putea gestiona cu mai multă flexibilitate pe termen lung volumul crescut de marfă”. Acesta a mai subliniat că în ultimii ani, cu „partenerii de lungă durată de transport maritim”, a fost posibilă menținerea lanțului de aprovizionare în pofida momentelor de cotitură cauzate de Covid-19 și a provocărilor cu porturile și rutele de transport maritim.
Cu toate acestea, Lidl „va folosi în viitor unele dintre propriile capacități în transportul maritim”. Astfel, înființarea companiei de transport maritim are scopul de a îmbunătăți securitatea lanțului de aprovizionare și, astfel, disponibilitatea mărfurilor în sucursale.
Lidl aparține grupului Schwarz, cu filiale în 33 de țări și 12.900 de sucursale. În 2020, cei 500.000 de angajați ai grupului Schwarz au generat vânzări totale de 125,3 miliarde de euro.
CITEȘTE ȘI:
Parteneri de cursă lungă – tipuri de camioane