Advertisement

transalpina
Home Infrastructură S-a redeschis circulația pe Transalpina. Care sunt restricțiile introduse

S-a redeschis circulația pe Transalpina. Care sunt restricțiile introduse

Circulația pe sectorul Rânca – Obârșia Lotrului (km 34+800 – km 59+800) al DN 67C – Transalpina s-a redeschis de miercuri, 1 iunie 2022, însă sunt introduse o serie de restricții, a anunțat Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

Astfe, circulația rutieră va fi închisă/restricționată, pe durată limitată, în funcție de condițiile meteorologice (ceață, ploi torențiale, furtună, etc.) ca urmare a unor fenomene cum sunt avalanșele, căderile de stânci și ebulmente (alunecări de teren) pe sectorul de drum DN 67C, km 34+800 – km 59+800.

Circulația rutieră va fi închisă/restricționată, pe durată limitată, în cazul executării unor lucrări în zona drumului, pe sectorul DN 67C, km 34+800 – km 59+800.

Totodată, circulația rutieră este închisă pe timpul nopții, în intervalul orar 21:00 – 7:00, pe sectorul DN 67C, km 34+800 – km 59+800, potrivit prevederilor reglementării tehnice ”Normativ privind circulația rutieră pe drumurile montane – Drumul Național DN 7C Transfăgărășan și Drumul Național DN 67C Transalpina” – indicativ AND 615 – 2020;

Instituirea permanentă a restricțiilor de tonaj de 3,5 tone și de viteză de 30 km/h;

Districtele responsabile cu administrarea sectorului de drum au în stoc indicatoare de semnalizare necesare pentru menținerea siguranței circulației.

”Decizia deschiderii traficului a fost luată în urma verificării stării drumului de către o comisie formată din reprezentanții CNAIR SA, DRDP Craiova, SDN Târgu-Jiu, SDN Vâlcea”, a precizat CNAIR.

Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale și autostrăzi pot fi obţinute de la Dispeceratul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., la numerele de telefon 021/264.33.33; 021/9360 sau accesând pe prima pagina în caseta din stânga: www.cnadnr.ro – DISPECERAT – Situatia Drumurilor Naţionale, precum și pagina FB https://www.facebook.com/cnairsa/.

 

 

CITEȘTE ȘI:

Industria auto italiană: Vehiculele electrice nu sunt singurul mod eficient de a atinge țintele de CO2

Concepte. Vine vremea modelelor Lounge Van?

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Caransebeş - Lugoj
Infrastructură

Câștigător desemnat pentru proiectarea drumului de mare viteză Caransebeş – Lugoj

CNAIR a desemnat, miercuri, câştigătorul contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru...

Podul peste Prut
Infrastructură

Constructor desemnat pentru Podul peste Prut de la Ungheni, parte din Autostrada Unirii A8

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a desemnat societatea Ness Proiect...

Craiova - Filiaşi
Infrastructură

Primul lot al Autostrăzii Craiova-Filiaşi va fi scos la licitație

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, luni, la...

București - Giurgiu
Infrastructură

CNIR pregătește licitația pentru proiectarea drumului de mare viteză București – Giurgiu

Caietul de sarcini pentru Autostrada/Drum Expres București – Giurgiu, etapa studiului de...