În cadrul aplicaţiei Monitorul Preţurilor Produselor Alimentare, gestionată de Consiliul Concurenței, a fost introdusă o nouă categorie de produse – Măşti, Mănuşi şi Dezinfectanţi. Astfel, consumatorii au posibilitatea de a compara și preţurile practicate de lanţurile de magazine pentru aceste produse de protecţie sanitară.
„Împreună cu partenerii noştri, am decis să venim în sprijinul consumatorilor, oferindu-le posibilitatea de a identifica magazinele unde găsesc aceste produse, foarte căutate în această perioadă, la preţuri accesibile”, a declarat Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei.
Până în prezent, patru dintre marile lanţuri comerciale au finalizat deja transmiterea acestor informaţii către aplicaţie, urmând ca, până la începutul săptămânii viitoare, să finalizeze procesul şi ceilalţi comercianţi.
Platforma este gestionată de Consiliul Concurenţei, dar informaţiile sunt încărcate în aplicaţie, la nivel naţional, de către companiile partenere.
Monitorul Preţurilor Produselor Alimentare, www.monitorulpreturilor.info, afişează informaţii despre aproximativ 30.000 de produse alimentare comercializate în peste 1.700 de magazine aparţinând Carrefour, Kaufland, Penny, Selgros, Mega Image, Lidl, Cora, Auchan, Profi şi Supeco.
Aplicaţia poate fi accesată la nivelul întregii ţări de pe telefonul mobil, tabletă sau PC, putând fi descărcată din Google Play şi App Store.
Proiectul www.monitorulpreturilor.info a fost lansat anul trecut de Consiliul Concurenţei şi conţine două componente: Monitorul Preţurilor Produselor Alimentare şi Monitorul Preţurilor Carburanţilor (care permite consumatorilor să afle preţurile practicate de către principalele reţele de distribuţie a carburanţilor auto).
CITEȘTE ȘI:
Guvernul ridică restricțiile și pentru accesul pe plaje neamenajate cu șezlonguri
Peste 75% dintre vehicule au o vechime mai mare de 10 ani
Cum s-a stat acasă în perioada stării de urgenţă
Comentați?