Richard Hammond relansează noul LeasePlan odată cu startul campaniei globale What’s next

LeasePlan a lansat azi o nouă campanie globală, cu mesajul What’s next în serviciile de mobilitate, precum şi oferta pentru clienţi "Orice autovehicul, oricând, oriunde".



Beneficiind de prezenţa lui Richard Hammond, prezentatorul Top Gear şi The Grand Tour, campania aduce în prim plan şi o serie de produse şi servicii de leasing inovatoare, concepute astfel încât să asigure adaptarea clienţilor la schimbările rapide care au loc în universul serviciilor de mobilitate, incluzând ultima tendinţă din industrie, de utilizare a autovehiculelor ca serviciu.

„În momentul de faţă, trecem printr-o schimbare majoră în industrie, clienţii preferând să facă tranziţia de la deţinerea în proprietate a autovehiculelor la utilizarea acestora ca serviciu. În acelaşi timp, asistăm la evoluţii majore în tehnologia auto, odată cu trecerea de la autovehicule cu motor cu ardere internă la autovehicule hibride, electrice şi autonome. În acest context, LeasePlan îşi propune să fie compania care înţelege cum arată viitorul şi reprezintă What’s next. Mă bucur să lansez împreună cu Richard Hammond campania globala What’s next, axată pe angajamentul nostru de a oferi clienţilor cele mai noi soluţii de mobilitate, în mod eficient din punct de vedere al costurilor, cu efort administrativ redus şi într-o manieră sustenabilă. Obiectivul nostru ambiţios este oferirea unui serviciu complet flexibil, care să aducă „Orice autovehicul, oricând, oriunde”. Pentru noi, acesta este viitorul mobilităţii”, spune Tex Gunning, CEO LeasePlan:

Campania şi brand-ul What’s next, care vor fi lansate azi în toate cele 32 de ţări LeasePlan, au fost concepute în ultimele luni, ca parte integranta a noii strategii a companiei de leasing operaţional, care are drept scop deblocarea potenţialului de creştere într-un sector de mobilitate din ce în ce mai dinamic.

Campania se derulează având ca element central un film 3 minute care îl are ca protagonist pe Richard Hammond. Filmat în centrul oraşului Los Angeles, What’s Next: The Movie aduce în prim plan ultimele tehnologii şi tendinţe în mobilitate, precum şi rolul esenţial jucat de LeasePlan, care va reprezenta What’s next pentru serviciile de mobilitate ale clienţilor.

„LeasePlan oferă de mai bine de 50 de ani autovehicule ca serviciu clienţilor mari corporatii. Suntem perfect capabili să conducem tranziţia către servicii de mobilitate care oferă „Orice autovehicul oriunde, oricând”, a conchis Tex Gunning, CEO LeasePlan

În cadrul aceleaşi campanii, LeasePlan lansează şi câteva produse şi servicii What’s next inovatoare. Adresate clienţilor mari corporaţii, IMM-uri şi persoane fizice, noile propuneri comerciale includ oferta „LeasePlan Click & Drive” pentru IMM-uri – segmentul de clienţi cu cea mai spectaculoasă creştere – precum şi oferta end-to-end de autovehicule electrice pentru clienţii mari corporaţii din Europa. Oferta de autovehicule electrice se bazează pe faptul că LeasePlan a devenit membru fondator al initiaţivei EV100, o coaliţie formată dintr-o serie de mari companii care s-au angajat să încheie tranziţia spre utilizarea exclusivă de autovehicule electrice. În lunile care vor urma, vor fi prezentate şi alte produse şi servicii What’s next.

LeasePlan România este liderul pieţei locale de leasing operaţional, cu un parc de peste 12.000 de autovehicule în administrare. Compania are în prezent 65 de angajaţi şi este activă pe piaţa românească din 2007, oferind corporaţiilor şi firmelor mici şi mijlocii soluţii complete şi adaptate nevoilor lor de mobilitate.

Adaugati comentariu