Advertisement

poduri
Home Infrastructură Restricția de circulație pe podul de la Agigea, prelungită până la 1 septembrie

Restricția de circulație pe podul de la Agigea, prelungită până la 1 septembrie

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă menţinerea până la data de 01 septembrie 2016 a măsurii de restricţionare a circulaţiei autovehiculelor cu MTMA mai mare de 5 tone pe podul de la Agigea, unde se desfățoară lucrări de reabilitare.

Accesul pe pod este permis exclusiv autovehiculelor destinate transportului de persoane şi a celor cu regim de circulaţie prioritară menţionate în OUG 195/2002, Art. 32, alin. (2) lit. a) si b), atunci când se deplasează în acţiuni de intervenţie sau în misiuni care au caracter de urgenţă.

Traficul rutier se va desfăşura pe benzile centrale ale podului, iar viteza de deplasare va fi limitată la 50 km/h.

Pe perioada adoptării măsurii de restricţionare a circulaţiei, autovehiculele cu masa totală maximă autorizată superioară limitei de 5 tone vor utiliza următoarele variante ocolitoare.

Pentru relaţia Bucureşti – Port Constanţa Sud – Agigea – Negru Vodă – Mangalia şi retur:
– A2 (Bucureşti – Constanţa – Nod rutier Medgidia) – DJ 381 (Nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) – DN 3 (Ciocârlia de Sus – Cobadin) – DJ 391 (Cobadin – Mereni – Topraisar) – DN 38 (Topraisar – Agigea) – DN 39 (Agigea – Mangalia) şi retur.

Pentru relaţia Hârsova (DN 2A) – Tulcea (DN 22) – Port Constanţa Sud – Agigea – Negru Vodă – Mangalia şi retur:
– A4 (nod rutier Ovidiu – Nod rutier A4 cu A2) – A2 (nod rutier A4 cu A2 – Nod rutier Medgidia) – DJ 381 (Nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) – DN 3 (Ciocârlia de Sus – Cobadin) – DJ 391 (Cobadin – Mereni – Topraisar) – DN 38 (Topraisar – Agigea) – DN 39 (Agigea – Mangalia) şi retur.

Conducătorii autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată superioară limitei de 5 tone, care au ca destinaţie finală Portul Constanţa, vor putea utiliza şi următoarele variante ocolitoare, ca urmare a deschiderii circulaţiei pe noul pod rutier al Canalului Dunăre – Marea Neagră.

Pentru relaţia Bucuresti – Port Constanţa Sud şi retur, traficul rutier se va desfăşura pe următoarea rută ocolitoare:   – A2 (Bucureşti – Constanţa) – nod rutier A4 – intrare Port Agigea – Constanţa Sud (pe noul pod rutier, la km 0+540 al Canalului Dunare – Marea Neagra) – Poarta 10 bis (Port Constanţa);

Pentru relaţia Hârşova (DN 2A) – Port Constanţa Sud şi retur, traseul de ocolire va fi:                                           – A4 (nod rutier Ovidiu – Nod rutier A4 cu A2) – A4 – intrare Port Agigea (pe noul pod rutier, la km 0+540 al Canalului Dunăre – Marea Neagra) – Poarta 10 bis (Port Constanţa Sud);

Pentru relaţia Mangalia – Port Constanţa şi retur, traseul de ocolire va fi:                                                       – Mangalia – DN 39 – Agigea – intersecţie DN 39 cu DN 39A – DN 39A – intrare Port Constanţa

Restricţiile de circulaţie sunt determinate de lucrările de reabilitare a podului de la Agigea, peste Canalul Dunăre Marea Neagră, situat pe DN 39, la km 8+988.

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Caransebeş - Lugoj
Infrastructură

Câștigător desemnat pentru proiectarea drumului de mare viteză Caransebeş – Lugoj

CNAIR a desemnat, miercuri, câştigătorul contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru...

Podul peste Prut
Infrastructură

Constructor desemnat pentru Podul peste Prut de la Ungheni, parte din Autostrada Unirii A8

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a desemnat societatea Ness Proiect...

Craiova - Filiaşi
Infrastructură

Primul lot al Autostrăzii Craiova-Filiaşi va fi scos la licitație

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, luni, la...

București - Giurgiu
Infrastructură

CNIR pregătește licitația pentru proiectarea drumului de mare viteză București – Giurgiu

Caietul de sarcini pentru Autostrada/Drum Expres București – Giurgiu, etapa studiului de...