Puternică redresare pe piața auto din China. Vânzările, în creștere cu 75%. BMW, record istoric

Piața auto chineză a înregistrat o puternică redresare în luna martie 2021, vânzările de autovehicule urcând cu 74,9% față de anul anterior, până la 2,53 milioane de unități, potrivit unui raport publicat Asociația producătorilor de automobile din China.
China

Potrivit sursei citate, vânzările de autoturisme au atins 1,87 milioane în luna martie, o creștere de 77,4 la sută față de luna similară din 2020.

Volumul total al vânzărilor de autovehicule pe piața chineză în trimestrul I din 2021 a crescut 75,6% comparativ cu perioada similară a anului trecut, la 6,48 milioane de unități.

În aceeași perioadă, vânzările de autoturisme au depășit 5 milioane de unități, în creștere cu 75,1% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.

Vehiculele ”verzi” au prezentat, de asemenea, o creștere pozitivă atât în ​​ producție, cât și în vânzări, care au înregistrat 216.000 și, respectiv, 226.000 de unități în luna martie, de peste două ori față de anul trecut.

În primul trimestru, atât vânzările, cât și producția vehicule cu propulsie alternativă au depășit 500.000 de unități. Au fost produse aproximativ 533.000 de unități și au fost vândute 515.000 de unități, în creștere de 3,2 ori și, respectiv, de 2,8 ori, comparativ cu perioada similară a anul trecut.

Cu toate acestea, volumul vânzărilor și producției de autoturisme în primul trimestru din 2021 a înregistrat o tendință descendentă față de cea din 2019, care a rezultat parțial pe fondul problemelor legate de deficitul de cipuri cu care s-a confruntat sectorul auto chinez, a menționat asociația.

BMW a înregistrat cel mai bun T1 din China, vânzările aproape dublându-se

În perioada ianuarie – martie 2021, BMW a înregistrat cele mai bune rezultate pentru trimestrul I de când a intrat pe piața din China. Vânzările au crescut cu 97,3% față de anul anterior, până la 229.748 vehicule marca BMW și Mini, a anunțat producătorul auto german.

Vânzările din primele trei luni ale anului 2021 în China „au depășit livrările ridicate din primul trimestru din 2019”, a remarcat BMW. Numărul vehiculelor vândute în China în primul trimestru a fost aproape la fel de mare ca în Europa în ansamblu.

În Asia, producătorul auto german a vândut 286.968 de vehicule BMW și Mini în primul trimestru, ceea ce reprezintă o creștere de 76,4% față de anul anterior, potrivit BMW.

Per ansamblu, BMW a livrat clienților un total de 636.606 de vehicule BMW, MINI și Rolls-Royce în primul trimestru, ceea ce reprezintă o creștere de 33,5% față de anul anterior, obținând un „nou maxim istoric pentru primul trimestru”.

„Acest nivel ridicat al vânzărilor din toate timpurile subliniază obiectivele noastre ambițioase de creștere pentru acest an”, a declarat Pieter Nota, membru în Consiliul de administrație al BMW AG responsabil pentru clienți, mărci și vânzări.

 

CITEȘTE ȘI:

Modernizarea Gării de Nord. Zona rutieră va fi mutată și va fi construită o esplanadă

BERD finanțează prima fabrică de reciclare a bateriilor auto din UE

Brigada Rutieră a Capitalei: 47 de amenzi aplicate şi 9 permise reţinute

 

 

Adaugati comentariu