Advertisement

DR9
Home Infrastructură Asocierea DP Consult-Explan a câștigat licitația pentru proiectarea DR9 Sud Expres

Asocierea DP Consult-Explan a câștigat licitația pentru proiectarea DR9 Sud Expres

Licitația pentru realizarea Studiului de Fezabilitate a Drumului Radial DR9 Sud Expres Vidra-A0-Gara Progresu a fost câștigată de Asocierea DP Consult-Explan, a anunțat, miercuri, Primarul General Nicușor Dan.

”Am parcurs o nouă etapă pentru implementarea proiectului drumurilor radiale care vor lega Bucureștiul de viitoarea Autostradă de Centură: a fost desemnat câștigătorul licitației pentru realizarea studiului de fezabilitate pentru Drumului Radial 9: Asocierea DP Consult SA – Explan SRL – Geologic Site”, a arătat Nicușor Dan.

Valoarea ofertată pentru studiul de fezabilitate (SF), elaborare Proiect pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire (PAC) și obținerea Autorizației de Construire (AC) este de 16,3 milioane de lei fără TVA.

DR9 Sud Expres are o lungime de 13,86 km și realizează conexiunea Vidra (Ilfov) – Autostrada A0 – DNCB – Bulevardul Metalurgiei/Gara Progresu.

Proiectul celor 10 drumuri radiale

Autostrada de Centură a Capitalei A0 va fi conectată la marile bulevarde din București printr-o rețea de 10 drumuri radiale, cu o lungime totală de peste 96 de km, de-a lungul cărora vor fi construite trotuare și piste de biciclete și pe care vor fi instalate 120 de stații de încărcare pentru mașinile electrice.

Șoselele vor fi legate de Capitală prin 33 de noduri, intersectând 30 de localități din zona metropolitană.

Costul estimat al proiectelor este de 590.85 mil. euro fără TVA și 703.12 mil. euro cu TVA. De asemenea, costul pe km este de aproximativ 7.32 mil. euro cu TVA”.

DR1 – Vest Expres va avea o lungime de 8,98 km și realizează legătura între Autostrada A0 – DNCB – Bulevardul Timișoara, având un cost estimat de 75,11 milioane euro cu TVA.

DR2 – Autostrada A1 va avea o lungime de 12,02 km și scopul proiectului este de extindere la trei benzi pe sens între km 10 și km 23 a Autostrăzii A1. Costul estimat este de 42,90 milioan euro cu TVA.

DR3 – Giulești Expres, cu o lungime de 10,37 km, va conecta Săbăreni la Autostrada A0, se va prelungi până la DNCB, apoi va realiza legătura cu Calea Giuleşti. Costul estimat este de 72,62 milioane euro cu TVA.

DR4 – Nord Expres, cu o lungime de 12,59 km realizează conexiunea localităţii Corbeanca la Autostrada A0, apoi se prelungește spre DNCB și Bulevardul Poligrafiei. Costul total estimat este de 102,39 milioan euro cu TVA.

DR5 – Pipera Expres va avea o lungime de 10,53.km și realizează legătura între Autostrada A0 și localitățile Otopeni – Tunari – DNCB – Pipera – Băneasa Nord. Costul total estimat este de 85,97 milioane euro cu TVA.

DR6 – Afumaţi Expres va realiza conexiunea Autostrăzii A0 cu DN 2, devenind o variantă de ocolire a localității Afumaţi. Va avea o lungime de 4.39 km și un cost total de 34,14 milioane euro cu TVA.

DR7 – Est Expres va avea o lungime totală de 6,10 km și conectează Moara Domnească la Autostrada A0 și va realiza legătura municipiului București la A0 prin Dobroiești – Pantelimon – DNCB – A0. Costul estimat este de 58,34 milioane euro cu TVA.

DR8 – Splai Expres, cu o lungime de 5,49 km, va conecta Autostrada A0 cu municipiul București prin legătura la DNCB și Splaiul Unirii, dar și conexiunea cu zona metropolitană prin nodul Cernica. Costul total estimat este de 36,51 milioane euro cu TVA.

DR9 – Sud Expres va avea o lungime de 13,86 km și va realiza conexiunea Vidra – Autostrada A0 – DNCB – Bulevardul Metalurgiei / Gara Progresu. Costul estimat este de 96.44 milioane euro cu TVA.

DR10 – Măgurele Expres va realiza legătura Autostrăzii A0 la DNCB – Parc Industrial Măgurele – Prelungirea Ferentari. Va avea o lungime de 9,62 km și un cost total estimat de 76,65 milioane euro cu TVA.

De asemenea, în proiectul Orbital București sunt propuse și două noduri rutiere principale, care au rolul de a conecta reţeaua rutieră existentă la Autostrada A0:

Nodul rutier 1 va realiza conectarea drumul județean DJ 200 la Autostrada A0 pe teritoriul localității Ștefăneștii de Jos, costul total fiind estimat la 7,14 milioane euro cu TVA.

Nodul rutier 2 va realiza legătura între drumul național DN 3 la Autostrada A0 pe teritoriul localității Pantelimon, costul total fiind estimat la 14,90 milioane euro cu TVA.

 

 

CITEȘTE ȘI:

Euroins cere adoptarea de urgență a Legii asigurărilor pentru introducerea preţurilor de referinţă la reparaţii auto

Continental a investit aproximativ 180 mil. euro în operațiunile din România în 2022

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

satu mare
Infrastructură

Cinci oferte pentru un nou drum expres, Satu Mare – granița cu Ungaria (Oar)

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a primit cinci oferte pentru...

Moravița
Infrastructură

Contractul pentru construcţia lotului 2 al Autostrăzii Timişoara – Moraviţa intră în procedură de licitaţie

Construcţia lotului 2 Jebel – Moravița, în lungime de 33,49 de kilometri,...

Autostrada A7
Infrastructură

Autostrada A7: La începutul lunii decembrie se va circula între Buzău şi Focşani

La începutul lunii decembrie se va circula pe toate cele patru loturi...

Dâmbovița
Infrastructură

Pod nou peste Dâmbovița în Sectorul 3 al Capitalei

Un nou pod peste râul Dâmbovița, construit în dreptul străzii Drumul Lunca...