Proiect-pilot pentru informarea şoferilor în cazul unui accident auto în străinătate

Biroul Asigurătorilor Auto din România (BAAR), în parteneriat cu UNSAR, ASF, Poliţia de Frontieră, Asociaţia pentru Promovarea Asigurărilor şi Academia Titi Aur demarează, începând de mâine, 24 august, un proiect-pilot de informare a şoferilor în legătură cu paşii pe care trebuie să îi urmeze în cazul producerii unui accident auto în străinătate.



accident-casco-floteauto

Proiectul vizează informarea conducătorilor auto care părăsesc teritoriul României prin intermediul unor pliante distribuite în trei dintre cele mai tranzitate puncte de trecere a frontierei în perioada verii: Vama Veche, Negru Vodă şi Nădlac.

Aceasta este doar prima etapă a unei campanii ample de informare cu privire la asigurarea Carte Verde, mai multe acţiuni care să vină în sprijinul posesorilor de asigurare RCA urmând să fie realizate anul viitor, când este vizată şi atragerea mai multor parteneri din zone diferite de interes, care să contribuie la popularizarea informaţiilor.

CITEŞTE ŞI: Cum folosim asigurarea Carte Verde în străinătate

Pliantele conţin detalii despre asigurarea Carte Verde, ţările unde aceasta este valabilă, precum şi modul în care poate fi utilizată, în cazul producerii unui accident auto în afara graniţelor ţării.

Începând de mâine, pliantele vor fi distribuite după următorul program:

  • 24 şi 25 august – punctul de trecere a frontierei Negru Vodă.
  • 26 şi 27 august – punctul de trecere a frontierei Vama Veche.
  • 28 şi 29 august – punctul de trecere a frontierei Nădlac.

„Obiectivul BAAR, instituţia în ale cărei atribuţii intră gestionarea asigurării Carte  Verde, este informarea corectă şi completă a conducătorilor auto cu privire la  drepturile, dar şi obligaţiile pe care le au atunci când călătoresc în străinătate şi sunt  implicaţi într-un accident auto. Prin intermediul acestei campanii, ne-am propus să  venim în sprijinul şoferilor, oferindu-le un ghid complet care conţine informaţii uşor  de înţeles şi aplicat. Este prima campanie în acest sens demarată de BAAR şi cu  siguranţă vor urma multe alte iniţiative orientate pro-client”, a declarat Mădălin Roşu, preşedintele BAAR.

 

 

Adaugati comentariu