Goodyear a început testarea tehnologiei AMT (Air Maintenance Technology) pentru vehiculele comerciale, ce permite anvelopelor să rămână umflate la un nivel constant de presiune, fără a mai fi nevoie de alte pompe sau mecanisme electronice exterioare.
Primele flote de camioane din SUA şI Canada vor testa tehnologia AMT pe o perioadă de 18 luni în operatiunile lor obişnuite de transport.
Sistemul utilizează tehnologia de pompare peristaltică pentru mentinerea automată a presiunii la un nivel dorit de flote. Toate componentele sistemului AMT, printre care se numără şi pompa, sunt în întregime integrate în anvelopă.
Departamentul de Stat al Energiei din SUA a oferit un grant de 1,5 milioane de dolari pentru a sprijini cercetarea dezvoltată de Goodyear, precum şi testarea şi demonstraţiile sistemului AMT făcute pentru anvelopele destinate vehiculelor comerciale. Scopul acestei cercetări este grija pentru costurile alocate carburantului, această problemă fiind preocuparea numărul 1 şI a flotelor de vehicule comerciale europene.
Încă din anul 2011, Goodyear a dezvoltat şi testat tehnologia Air Maintenance Technology, care contribuie nu numai la economisirea de carburant şi la reducerea dioxidului de carbon, ci şi la creşterea potenţialului de îmbunătăţire a duratei de viaţă a anvelopei, la durabilitatea carcasei, la creşterea siguranţei şi la eliminarea nevoii de umflare manuală a anvelopelor.
Vânzările nete ale Nokian pentru întreg anul 2024 au fost de 1,28...
•Răzvan Codorean6 februarie 2025Alege un set de anvelope compatibil cu mașina pe care o conduci...
•Doiniţa Stanciu4 februarie 2025Recent, anvelopa Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 a devenit prima anvelopă all-season care...
•Răzvan Codorean10 decembrie 2024Producătorul nordic de anvelope premium Nokian Tyres introduce noi anvelope pentru dube...
•Răzvan Codorean3 decembrie 2024
Comentați?