Premierul Cîţu: Toate proiectele de infrastructură vor fi făcute în termenul asumat de la început

Premierul Florin Cîţu a afirmat, marţi, că în ceea ce privește proiectele de infrastructură nu se va mai lucra ca până acum, cu întârzieri mari în finalizarea lor, dând asigurări că toate vor fi realizate exact în termenul asumat de la început.
infrastructură

„Problema pe care o văd şi o vom remedia în această guvernare este că începem proiecte de infrastructură şi apoi durează şi durează şi durează. Şi acest proiect, înţeleg că a fost în 2007 prima intenţie, dar în 2015 a fost pregătit şi abia acum putem să vedem că se apropie de finalizare. Ceea ce pot să vă garantez este că nu se va mai lucra aşa de acum înainte. Am învăţat din ce s-a făcut prost în ultimii 30 de ani, atât pe finanţări din fonduri europene, cât şi pe finanţările de la buget şi toate aceste proiecte de infrastructură pe care le pornim acum, şi aţi văzut că am pornit la Sibiu-Piteşti şi A7 şi sunt mai multe, vor fi făcute exact în termenul pe care ni-l asumăm de la început. Aici am vorbit clar, acest pod va fi terminat la finalul anului, este asumată, resursele financiare sunt puse la dispoziţie, trebuie doar să continuăm”, a declarat Florin Cîţu, după vizitarea șantierului Variantei de Ocolire a municipiului Satu Mare.

Potrivit acestuia, România are nevoie de infrastructură, fiind unul dintre obiectivele pentru care va merge astăzi la Bruxelles.

„Dar nu este doar despre aceste obiective, este despre toate obiectivele de infrastructură în România care au fost tărăgănate ani de zile. Vom modifica şi legislaţia, vom avea şi resursele ca de acum înainte când începe şi avem un termen de finalizare să ne ţinem de termen. România are nevoie de infrastructură şi este unul dintre obiectivele pentru care merg astăzi la Bruxelles”, a transmis premierul.

Ordinul de începere pentru lucrările la Varianta Ocolitoare Satu Mare a fost emis în luna mai 2017.

Constructorul, Asocierea Itinera-Colinni Lavori-Viadesign, avea iniţial la dispoziţie 18 luni pentru finalizarea lucrărilor, dar termenul a fost extins până în luna septembrie 2020. Acum se așteaptă ca lucrările să fie finalizate în iunie 2021.

Șoseaua de centură, care va avea o lungime de 19,54 km, va avea 10 poduri şi pasaje şi 4 noduri rutiere, dintre care unul suspendat.

Valoarea contractului este de 304,8 milioane de lei (fără TVA) sumă asigurată din fonduri europene.

VO Satu Mare face parte din viitorul Drum Expres Baia Mare – Satu Mare – Oar (granița cu Ungaria).

 

CITEȘTE ȘI:

PFG România a lansat pachetul e2Go destinat mobilității electrice

Temerile legate de explozia serviciilor digitale la domiciliu. Studiu EY

Flota Loteriei crește cu 49 de autoturisme. Cine le livrează

 

 

Adaugati comentariu