Advertisement

lungimea autostrăzilor
Home Infrastructură Pregătiri pentru deschiderea circulației pe primul lot din Autostrada de Centură București A0

Pregătiri pentru deschiderea circulației pe primul lot din Autostrada de Centură București A0

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a demarat faza de pre-recepție a Lotului 2 Nord de pe Autostrada de Centură București A0, între Corbeanca și Afumați, a anunțat secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.

”Săptămâna trecută au fost finalizate testele statice și dinamice efectuate pe structurile pasajelor, iar rezultatele acestora permit darea în trafic în condiții de siguranță. Antreprenorul execută ultimele pregătiri necesare deschiderii circulației rutiere, după cum urmează: a fost finalizată realizarea marcajelor rutiere; se montează ultimele elemente ale sistemului de iluminat public, în special în zona intersecțiilor A0-DN 1 și A0-A3; se montează ultimele elemente ale sistemului ITS; este în curs de finalizare semnalizarea rutieră orizontală și verticală”, a precizat Ionel Scrioșteanu.

În vederea finalizării lucrărilor, au fost impuse restricții de circulație pentru 4 nopți în perioada 24-28.11.2023 pe Autostrada București – Ploiești A3 pentru montarea portalelor și prinderea indicatoarelor rutiere la intersecția A3 cu A0.

”Vom da în trafic în câteva zile tronsonul cuprins între DN 1 și A3, urmând ca descărcarea în DN2 să se realizeze în cursul anului viitor”, a mai spus reprezentantul Ministerului Transporturilor.

Traseul Lotului 2 Nord, cu o lungime de 19 km, se desfășoară între DN 1 (în dreptul localității Corbeanca) și proximitatea DN 2 (în dreptul localității Afumați) și traversează teritoriile administrative ale localităților Corbeanca, Balotești, Tunari, Dascălu, Ștefăneștii de Jos și Afumați.

Antreprenor este Asocierea SA&PE Construct – Spedition UMB – Tehnostrade. Potrivit contractului, constructorul trebuia să finalizeze lucrările în vara anului 2024.

Pe acest lot au fost realizate 9 pasaje, două poduri (peste râul Moștiștea și râul Pasărea), un nod rutier la intersecția cu DN 1 București – Ploiești, un nod rutier la intersecția cu A3 București – Brașov, o parcare de scurtă durată, un spațiu de servicii și un Centru de Întreținere și Control.

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

INFOTRAFIC: 17 tronsoane de drumuri naţionale sunt închise circulației rutiere

7 aspecte-cheie despre raportarea emisiilor de gaze cu efect de seră. Directiva CSRD

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Caransebeş - Lugoj
Infrastructură

Câștigător desemnat pentru proiectarea drumului de mare viteză Caransebeş – Lugoj

CNAIR a desemnat, miercuri, câştigătorul contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru...

Podul peste Prut
Infrastructură

Constructor desemnat pentru Podul peste Prut de la Ungheni, parte din Autostrada Unirii A8

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a desemnat societatea Ness Proiect...

Craiova - Filiaşi
Infrastructură

Primul lot al Autostrăzii Craiova-Filiaşi va fi scos la licitație

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, luni, la...

București - Giurgiu
Infrastructură

CNIR pregătește licitația pentru proiectarea drumului de mare viteză București – Giurgiu

Caietul de sarcini pentru Autostrada/Drum Expres București – Giurgiu, etapa studiului de...