Advertisement

București - Giurgiu
Home Infrastructură 3 posibile variante de traseu pentru drumul de mare viteză București – Giurgiu

3 posibile variante de traseu pentru drumul de mare viteză București – Giurgiu

Consiliul de Administrație al Companiei Naționale de Investiții Rutiere (CNIR) a aprobat lansarea licitației pentru realizarea Studiului de Fezabilitate al drumului de mare viteză București – Giurgiu, estimând că va transmite documentația către Agenția Națională de Achiziții Publice (ANAP) spre validare până la sfârșitul lunii octombrie.

Potrivit CNIR, în cadrul Studiului de Fezabilitate, proiectantul va realiza o analiză multi-criterială pentru variantele de traseu, profilul (autostradă sau drum expres) și structura drumului, precum și conexiunea cu alte obiective de investiții.

Variante posibile de traseu :

– Desprinderea din Autostrada A1 București-Pitești, zonele Corbii Mari (limită jud. Giurgiu/Dâmbovița sau Bolintin Vale (județul Giurgiu)

– Desprinderea din viitoarea Autostradă A6 București-Alexandria, nodul rutier Ghimpați (jud. Giurgiu)

– Conexiune cu viitorul Drum Radial DR 10 Măgurele Expres și Autostrada A0 București Sud.

București - Giurgiu

Caietul de Sarcini pentru Studiul de Fezabilitate al proiectului include elemente inovatoare, precum modelarea 3 D Building Information Modelling (BIM), criteriu obligatoriu în Caietul de Sarcini.

De asemenea, CNIR va solicita viitorului prestator echiparea instalațiilor de foraj cu sisteme GPS și camere video care permit urmărirea lucrărilor în timp real.

Durata contractului va fi de 18 luni (16 luni pentru realizarea studiul de fezabilitate și 2 luni pentru asistență tehnică pregătire contract proiectare și execuție/raport financiar final).

Finanțarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile și de la bugetul de stat.

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

 

Ofensiva KIA în Europa

 

Și cel de-al doilea lot al Autostrăzii Timişoara – Moraviţa a fost lansat în licitație

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Buzău - Focșan
Infrastructură

Joi, circulația va fi deschisă pe primii 11 kilometri ai secțiunii Buzău – Focșani, parte din A7

Circulația va fi deschisă, joi, la ora 17.00, pe primii 11 kilometri...

Paşcani - Suceava
Infrastructură

Trei oferte pentru construcţia primului lot al Autostrăzii Paşcani – Suceava

Două asocieri de constructori din România şi un antreprenor italian au depus...

Poarta Sălajului
Infrastructură

Lotul Poarta Sălajului – Zalău – Nuşfalău, cel mai mare contract de infrastructură rutieră, a fost atribuit constructorilor turci

Asocierea Makyol – Ozaltin din Turcia a câștigat licitația pentru construcția lotului...

Autostrada Timișoara - Moravița
Infrastructură

Un pas înainte pentru Autostrada Timișoara – Moravița

Autostrada Timișoara – Moravița A9 urmează să asigure legătura, prin Serbia, între...