Piaţa mondială a anvelopelor auto va însuma 154 mld. dolari în 2027

Piaţa mondială a anvelopelor auto

Piaţa mondială a anvelopelor auto se va extinde pe fondul avansuluii producţiei şi a vânzărilor de automobile pe diferite segmente de vehicule, introducerii tehnologiei avansate în procesul de fabricaţie şi creşterii concurenţei în rândul producătorilor de anvelope, arată o analiză realizată de Allied Market Research. Potrivit documentului, piaţa mondială a anvelopelor auto a ajuns la 112,16 miliarde de dolari în 2019 şi este aşteptată să atingă 154,40 miliarde de dolari în 2027, în baza unei creşteri agregate anuale (CAGR) de 4,1% din 2020 până în 2027.

Allied Market Research atrage atenţia, însă, că preţurile volatile ale materiilor prime şi segmentul în creştere al anvelopelor reşapate limitează avansul pe piaţa mondială a anvelopelor auto. În schimb, progresul în tehnologie şi preocupările privind eficienţa consumului de combustibili, respectiv cele legate de siguranţă sunt aşteptate să creeze oportunităţi profitabile pentru jucătorii de pe piaţă în următorii ani.

Pe de altă parte, o analiză Research and Markets, arată că cel mai mare producător şi exportator mondial de anvelope pentru automobile este China, unde industria de profil este stimulată de piaţa internă şi de cererea de export,

„Atât volumul de producţie a automobilelor, cât şi volumul de maşini de rezervă continuă să crească în China. În 2019, volumul producţiei de automobile a ajuns la 25,72 milioane de unităţi, reprezentând o creştere agregată anuală (CAGR) de 6,4% din 2009 până în 2019. În 2019, volumul automobilelor de rezervă a depăşit 1,9 milioane de unităţi, în baza unei creşteri CAGR de 15%. Aceste două cifre sunt mult mai mari decât cifrele medii globale din domeniu”, se menționează în analiza Research and Markets.

Industria auto din China s-a dezvoltat rapid după accesul ţării în Organizaţia Mondială a Comerţului (OMC), fiind cel mai mare producător şi distribuitor de automobile din lume din 2009 până în 2020.

Analiza aduce în atenţie şi avantajul costurilor pneurilor chinezeşti faţă de cele ale concurenţilor internaţionali, care a dus la creşterea puternică a exporturilor de anvelope din China.

Potrivit Research and Markets, creşterile continue ale exporturilor de anvelope chinezeşti au atras bariere comerciale internaţionale pentru întreprinderile locale care exportă aceste produse. Cu toate acestea, arată studiul, avantajul costurilor anvelopelor chinezeşti este favorabil pentru menţinerea volumului exportului de profil la un nivel ridicat pe termen scurt.

 

Citiți articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro

 

TE-AR MAI PUTEA INTERESA ȘI:

În 5 ani, prin Rabla Plus au fost achiziționate peste 5.700 de vehicule ”verzi”

Autospeciale noi pentru polițiștii de la Imigrări

Continental investește în viitorul microcipurilor pentru vehiculele autonome

 

 

Adaugati comentariu