Advertisement

Nădăşelu - Mihăieşti
Home Infrastructură O singură ofertă pentru noile viaducte de pe lotul Nădăşelu – Mihăieşti, parte din A3

O singură ofertă pentru noile viaducte de pe lotul Nădăşelu – Mihăieşti, parte din A3

Asocierea româno-turcă Ozaltin Insaat ve Sanayi – Ilgaz Insaat Ticaret – Vision Construction Workk a depus singura ofertă pentru construirea celor două viaducte necesare devierii traseului lotului Nădăşelu – Mihăieşti, parte din Autostrada Transilvania A3.

Devierea traseului, realizată în baza unei expertize tehnice, a fost necesară după alunecările de teren începute în septembrie 2021. Drept urmare, din contractul de execuție al lotului Nădăşelu – Mihăieşti, semnat în 2020 cu Asocierea Spedition UMB – Tehnostrade – Electromontaj, au fost scoase lucrările suplimentare din zonele cu probleme de la Nădășelu și Topa Mică. Acestea au fost incluse în contractul pentru care Asocierea Ozaltin – Ilgaz – Vision Construction Workk a depus acum oferta.

Potrivit ministrului Transporturilor Sorin Grindeanu, constructorii au la dispoziţie 1,114 miliarde de lei, fără TVA, şi 27 de luni, dintre care nouă luni este perioada de proiectare şi 18 luni cea de execuţie a lucrărilor, pentru finalizarea contractului finanţat prin PNRR.

„Primul viaduct va fi construit între km 10+009 şi km 12+000 va avea o lungime de 1,2 km şi nu va afecta versantul care prezintă alunecări. Al doilea viaduct, care va fi construit între km 21+406 şi km 24+890, va avea o lungime de aproximativ 2 km şi va depăşi în aval DN 1F. Acest viaduct va traversa cursului Pârâului Topa Mică şi se va racorda cu traseul Autostrăzii Transilvania în zona km 24+890”, a explicat Sorin Grindeanu.

 

 

CITEȘTE ȘI:

Continental face noi pași către unități de producție sustenabile

CES 2024: Tehnologiile Bosch ajută consumatorii să utilizeze energia în mod sustenabil

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Autostrada de Centură București
Infrastructură

Autostrada de Centură București. Sectorul dintre DN 4 și Autostrada A2 va fi deschis în iulie

Traficul rutier pe încă un sector din Autostrada de Centură București, între...

Podul peste Canal
Infrastructură

Cinci oferte pentru reparații capitale la Podul peste Canal de la Călărași, amplasat pe DN 3B

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a primit 5 oferte pentru...

podurile
Infrastructură

Podurile de la Basarabi și Poarta Albă intră în reabilitare. Finanțare din fonduri europene

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat contractele pentru...

București - Giurgiu
Infrastructură

Două variante pentru punctul de plecare al drumului de mare viteză București – Giurgiu

Autostrada București – Alexandria (A6) cu profil prevăzut de 3 benzi pe...