Advertisement

hyundai i20 valoare reziduala - floteauto
Home Piaţa auto Analize de piață Noul Hyundai i20 va avea o valoare reziduală mai bună decât a principalilor competitori

Noul Hyundai i20 va avea o valoare reziduală mai bună decât a principalilor competitori

Noul model Hyundai i20, destinat segmentului B, își va menține, într-un procent superior competitorilor săi direcți, valoarea inițială, conform unor noi studii independente realizate pe cinci dintre piețele majore din Europa. În plus, rapoartele susțin o creștere a valorii reziduale cu 7% față de versiunea precedentă.

Analizele au fost realizate de RV-guidebook Eurotax, de publicația franceză L’Argus, de revista italiană Quattroruote și e către experții auto DAT din Germania, pe baza studiilor realizate în Austria, Franța, Germania, Italia și Spania.

hyundai i20 valoare reziduala - floteautoClienții se pot aștepta la o investiție mai rentabilă la achiziția noului i20 decât în cazul principalilor competitori. Eurotax estimează că versiunea pe benzină de 1,25 litri își va păstra 49% din valoare după trei ani și 45.000 km rulați de la achiziție, depășindu-și astfel rivalii din segment: Renault Clio (43%), Peugeot 208 (41%), Citroën C3 (40%) și Opel Corsa (39%).

Pe piața italiană, unde Quattroruote estimează valori mult mai scăzute din cauza crizei economice, noul i20 depășește competitorii cu o valoare reziduală de 40%. Concurența pe această piață este formată din: Volkswagen Polo (39%), Peugeot 208 (37%), Toyota Yaris (35%) și Citroën C3 (32%). În Franța, L’Argus estimează o valoare reziduală de 46%, imediat după modelul național Renault Clio (47%), dar în fața unor modele precum Toyota Yaris, Peugeot 208 și Opel Corsa.

În Germania, noua generatie i20 își va păstra în proporție de 49% valoarea initială, conform calculelor DAT, fiind depasită doar de noua Skoda Fabia (cu 50%). Modelele Opel Corsa, Ford Fiesta și Fiat Punto sunt plasate după modelul Hyundai. Eurotax Spania plasează i20 (cu o valoare reziduală de 45%) pe pozițiile fruntașe, în urma modelului Peugeot 208 (cu o valoare reziduală de 46%) și în fata modelelor Ford Fiesta, Seat Ibiza și Opel Corsa.

Adrian Porter, Director de Flote și Remarketing Hyundai Motor Europa, a declarat: “Aceste rezultate impresionante demonstrează că noul model oferă cumpărătorilor europeni valoare reziduala competitivă. Calitatea, spațiul interior, designul și costurile totale de mentenanță transformă i20 într-o alegere convingătoare pentru clienții persoane fizice, dar și companii”.

În plus, pachetul unic Hyundai “5 Year Unlimited Mileage Warranty” oferă consumatorilor cinci ani garanție indiferent de numărul de kilometri rulați, cinci ani de asistență rutieră și verificări anuale gratuite timp de cinci ani.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

mașini second hand
Analize de piațăAuto rulate

Transparența pieței de mașini second hand din România a scăzut ușor pe parcursul anului

Deși piața de mașini second hand s-a stabilizat și a revenit, în...

CAFE
Analize de piațăFlotă verde

Standardul CAFE. Franța se opune sancționării cu miliarde de euro a producătorilor auto

Ministru francez al Economiei, Finanțelor și Industriei, Antoine Armand, a sugerat sectorului...

Italia
Analize de piață

Italia cere UE o examinare anticipată a interdicției mașinilor termice din 2035

Italia dorește ca Uniunea Europeană să devanseze examinarea interdicției privind vânzarea de...

autoturisme pur electrice
Analize de piață

Înmatriculările de autoturisme pur electrice s-au prăbușit cu 56,6% în luna septembrie

În luna septembrie a anului 2024, față de aceeași perioadă a anului...