Advertisement

Nokian Tyres
Home Piaţa auto Industrie auto Noul centru de testare Nokian Tyres din Spania a intrat în etapa finală de dezvoltare

Noul centru de testare Nokian Tyres din Spania a intrat în etapa finală de dezvoltare

Construcția centrului ultramodern de testare Nokian Tyres din Spania va fi finalizată în 2021, în timp ce testarea anvelopelor se află deja în faza de dezvoltare. Investiția totală este estimată la 60 de milioane de euro.

Centrul Nokian Tyres din sud-vestul Europei permite testarea anvelopelor de vară, all-season și de iarnă pe tot parcursul anului. Compania a demarat construcția centrului de testare în mai 2018.

Acesta este al treilea centru de testare al Nokian Tyres și completează rețeaua deja existentă formată din cel de 700 de hectare din Ivalo, Finlanda, și cel situat lângă sediul central din Nokia.

Șantierul de 300 de hectare, dotat cu 10 piste, este situat în Santa Cruz de la Zarza, un oraș situat la aproximativ o oră distanță de capitala Spaniei, Madrid. Noul centru de testare Nokian Tyres din Spania este o investiție în inovație, una dintre valorile de bază ale companiei. Acesta permite testarea produselor premium special concepute pentru piețele în creștere din Europa Centrală și SUA pe tot parcursul anului.

„Construcția acestui centru de testare este în deplină concordanță cu obiectivele noastre pe termen lung, acelea de a dezvolta noi produse care să ne consolideze creșterea pe piețele europene. Este un moment important pentru noi, deoarece a fost cea mai mare investiție în zona de testare de până acum.”, a declarat Daniel Rodriguez, Director al Centrului de Testare Nokian Tyres din Spania.

Inovație în testare

La noul centru de testare vor fi evaluate cu precădere anvelopele de vară, mixte și cele cu o clasă de viteză ridicată. De asemenea, o altă arie de interes pentru noua unitate de testare din Spania este dezvoltarea siguranței produselor, pentru toate sezoanele, ceea ce înseamnă că vor fi testate și anvelopele de iarnă.

Atracția principală a centrului de testare este pista ovală de mare viteză, lungă de 7 kilometri, care permite testarea anvelopelor la viteze de peste 300 km/h. Pista ovală va înconjura mai multe piste de testare pentru studierea comportamentului anvelopelor în ceea ce privește manevrabilitatea pe suprafețe umede și uscate, frânarea și acvaplanarea. Aceste spații vor fi utilizate și pentru testele de omologare a anvelopelor, respectiv cele privind zgomotul de rulare și aderența pe teren umed.

„Vremea caldă ne oferă un cadru excelent pentru testarea anvelopelor în diferite condiții. Zăpada puternică din ianuarie a fost o surpriză, dar s-a potrivit perfect angajamentului nostru de a produce anvelope pentru condiții extreme, fie că e vorba despre zăpadă, ploaie puternică sau temperaturi ridicate”, completează Jouni Kainulainen, Test Manager, Nokian Tyres.

 

Citiți articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro

 

TE-AR MAI PUTEA INTERESA ȘI:

Școala românească scoate șomeri cu diplomă, pe bandă rulantă. Barometru Frames

PwC: 64% dintre proprietarii afacerilor de familie din industria auto anticipează scăderi

Compania americană BorgWarner a preluat producătorul de baterii german Akasol

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Twingo E-Tech Electric
Industrie auto

Renault va produce în Slovenia, modelul Twingo E-Tech Electric, cu un preț sub 20.000 de euro

Renault şi Guvernul sloven au încheiat un memorandum de înţelegere pentru producţia...

AutoturismeFlotă verdeIndustrie auto

Sunt SUV-urile electrice o investiție bună?

Nu mai este o noutate faptul că piața autoturismelor electrice este în...

ContiTech
Industrie auto

Continental are la Timișoara unul dintre cele mai mari laboratoare de testare ContiTech din Europa

Compania de tehnologie Continental a inaugurat, în cadrul ContiTech Timișoara, noua locație...

baterii
Industrie auto

Inovații tehnologice: Baterii pentru mașini electrice care se încarcă în mai puțin de 5 minute și durează 1 milion de km

Bateriile sunt Călcâiul lui Ahile pentru mașinile electrice: încărcarea durează mult, au...