Advertisement

Noua Skoda Octavia Scout 2021 floteauto.ro
Home Piaţa auto Autoturisme Noua Skoda Octavia Scout 2021: gardă la sol mai mare cu 15 mm

Noua Skoda Octavia Scout 2021: gardă la sol mai mare cu 15 mm

Este oficial: aceasta este noua Skoda Octavia Scout model 2021. A treia generație a versiunii Scout vine cu gardă la sol superioară cu 15 mm și cu tracțiune față sau integrală.

Practic, rețeta s-a păstrat de la primul ”Scout”, realizat în 2006, bazat pe generația Octavia 2: a fost luată versiunea break, i s-a adăugat o gardă la sol mai mare și protecții din plastic mai pregnante. Totuși, la noua generație există și câteva noutăți, printre care posibilitatea de a opta pentru tracțiune față.

A treia generație, care provine din Octavia 4 a primit standard pachetul Rough-Road, care include o protecție ameliorată a podelei pentru ieșirile pe drumurile forestiere, o gardă la sol superioară cu 15 mm și ceva plastic negru presărat în zonele vulnerabile.

Octavia Scout 2021 floteauto.ro

Barele de protecție au fost retușate, iar jantele standard au diametru de 18 inci (19 inci opțional). Mai multe elemente argintii decât la versiunea ”de șosea” și-au făcut loc la exterior, în barele de protecție, la șinele longitudinale de pe plafon și în carcasele oglinzilor laterale. Opțional, pot fi comandate faruri Matrix LED.

Față de fosta generație, actualul Scout este mai lung cu 16 mm și mai lat cu 15 mm, iar creșterea ușoară în dimensiuni îi permite să-și extindă spațiul interior și portbagajul (ultimul cu 30 litri, pâbă la 640 l).

Noua Skoda Octavia Scout 2021 floteauto.ro

Habitaclul are aceleași caracteristici ca la Octavia, cu display central tactil, floating, de până la 10 inci și detalii de stil cromate pe consila centrală și pe uși. Au apărut siglele Scout și un set de pedale specific, din aluminiu, precum și custăuri maro pentru tapițerie, volan și bord.

Noua Skoda Octavia Scout 2021: inclusiv cu tracțiune față!

Cât despre motorizări, acestea includ celebrele propulsoare TDI și TSI. Marea noutate este apariția tracțiunii pe puntea față, alături de cea integrală. Aceasta poate însoți versiunile 2.0 TDI de 115 CP și 1.5 TSI de 150 CP (ambele cu manuală, 6 trepte) și mild-hybridul e-TEC 1.5 TSI (automată, 7 trepte). Pe lângă acestea, versiunile de top 2.0 TDI 200 CP (400 Nm) și 2.0 TSI (190 CP) vin însoțite exclusiv de tracțiunea integrală și de transmisia automată DSG cu 7 trepte.

Premiera mondială a modelului va avea loc la începutul lunii iulie.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Best Electric Car 2025 Romania

Articole similare

AutoturismeFlotă verdePiaţa auto

BYD a intrat oficial pe piața din România

BYD își face debutul în România cu patru modele. Până la sfârșitul...

Autoturisme

Noul Opel Frontera, pregătit pentru aventuri zilnice

O campanie fresh ce evidențiază atuurile Noului Opel Frontera. În colaborare cu...

Autoturisme

Noul Jeep Compass redefinește aventura

Conceput pentru aventură, noul Compass rămâne fidel ADN-ului Jeep, oferind capabilitate legendară,...

AutoturismePiaţa auto

Renault deschide comenzile pentru noul motor hibrid E-Tech 160 în România

Renault prezintă un nou grup motopropulsor de 1,8 litri full hybrid E-Tech...