Nokian Tyres reinventează sistemul Dealer Services, destinat distribuitorilor de anvelope

Nokian Tyres îşi actualizează serviciile digitale, prin lansarea unui sistem reinventat, destinat clienţilor B2B. Sistemul Nokian Tyres Dealer Services oferă clienţilor noţiunile esenţiale în activităţile de comercializare de anvelope, de la instrumente destinate vânzărilor şi managementului comenzilor, la asistenţă personală şi analize de piaţă.



nokian


Digitalizarea schimbă mediul de afaceri. Această tendinţă este mai vizibilă în mod special în domeniul vânzărilor, unde transparenţa a crescut, iar clienţii sunt din ce în ce mai informaţi în privinţa produselor. Pentru a răspunde nevoilor de servicii digitale din ziua de astăzi, Nokian Tyres a preferat să implementeze un serviciu digital atotcuprinzător, uşor de folosit şi axat pe disponibilitate, în locul lansării unui magazin online clasic.

„Clienţii noştri sunt deopotrivă consumatori, obişnuiţi să folosească zilnic servicii digitale extraordinare. Aveam nevoie de un canal de comunicare şi cu clienţii noştri B2B. Astfel, le oferim clienţilor noştri acelaşi nivel de servicii deja prezent în sectorul nostru de vânzări B2C”, explică Antti Merikoski, Online Manager, Nokian Tyres.

Serviciu digital personal

Acest serviciu este menit să accelereze procesul de comandă şi să simplifice managementul comenzilor. Funcţia de căutare este rapidă şi uşor de folosit, informaţiile despre produse şi disponibilitatea acestora sunt actualizate, iar materialele de marketing sunt uşor accesibile. Astfel, distribuitorii se pot concentra pe servirea propriilor clienţi, în loc să îşi petreacă timpul adunând informaţii şi materiale din diverse surse.

„Ne dorim să creăm un canal de dialog digital cu clienţii noştri. Ne ghidăm după principiul de a oferi cele mai bune servicii posibile, care pot fi accesate oriunde, oricând”, concluzionează Merikoski.

Sistemul actualizat Nokian Tyres Dealer Services a fost lansat în Europa Centrală în toamna anului 2017. Noul serviciu a fost lansat în America de Nord în martie 2018, urmând să fie disponibil şi în Țările Nordice la începutul anului 2019.

Nokian Tyres Dealer Services

Sistemul reinventat Nokian Tyres Dealer Services îmbină într-o singură platformă serviciile esenţiale pentru orice comerciant de anvelope: aici pot comanda produse şi aici pot obţine informaţii despre acestea şi de marketing.

Funcţiile includ:

  • Un canal nou pentru asistenţă personală, disponibil pe orice dispozitiv.
  • Un proces de căutare şi de comandă extrem de rapid, care simplifică şi fluidizează procesul de comandare a anvelopelor.
  • Istoric unificat al tuturor comenzilor anterioare ale unui client, indiferent de canalul utilizat pentru a comanda.
  • Informaţii sigure şi actualizate despre produse şi disponibilitatea lor.
  • Asistenţă şi materiale suport disponibile în şase limbi (engleză, germană, franceză, italiană, cehă şi poloneză).

 

 

Adaugati comentariu