Mercedes-Maybach S 650 Night Edition: V12, fibră de carbon

Numai 15 unități din Mercedes-Maybach S 650 Night Edition vor fi construite. Toate sunt destinate pieței nord americane și costă... 244.000 USD!
Mercedes-Maybach S650 Night Edition floteauto.ro

Cu ce să încep? Cu nevoia unor clienți ”foarte speciali” de a deține o ediție specială a unui model deja special? Cred că asta este cea mai bună introducere. Pentru că Mercedes-Maybach este un model cu adevărat special, care joacă într-o ligă aparte, alături de britanicii Bentley Flying Spur și Rolls-Royce Ghost. Așa cum S-Klasse stă la baza lui Mercedes-Maybach, la fel și Seria 7 împrumută pachetul tehnic al lui Ghost, iar Panamera pe cel al lui Flying Spur.

Mercedes-Maybach S650 Night Edition floteauto.ro

Dar și modelele de lux pot avea serii limitate, exclusive. În cazul lui Mercedes-Maybach, cea mai recentă poartă numele Night Edition și va fi asamblată în numai 15 exemplare, toate urmând să fie vândute în Statele Unite pentru prețul unitar de 243.945 USD, cu 40.000 USD peste cel standard.

Mercedes-Maybach S 650 Night Edition floteauto.ro

Exteriorul este înnobilat cu jante fumurii de 20 de inci, caroseria este vopsită în nuanța Negru Obsidian, iar pe capacul portbagajului și-a făcut apariția un mic eleron din fibră de carbon. O schemă de culori mai simplă și mai sportivă decât cea bi-ton de pe Mercedes-Maybach ”obișnuit”.

 

Mercedes-Maybach S 650 Night Edition: carbon și Nappa

În habitaclu și-au făcut apariția tapițeria din piele Nappa Exclusive în două nuanțe, porcelain și negru, precum și covorașe…din piele! Opulența poate atinge cote inimaginabile, pare-se. Elementele de design din fibră de carbon le-au luat locul celor din lemn, iar combinația piele-carbon este mai rafinată decât ți-ai fi putut imagina. Bordul este dominat de perechea de ecrane de 12,3 inci, iar șoferul mai primește head-up display și asistent night-view.

Mercedes-Maybach S 650 Night Edition floteauto.ro

Aceeași banchetă cu funcție de masaj de pe modelul ”standard” are grijă de confortul pasagerilor: spătarele se înclină cu 43 de grade, iar extensiile pentru gambe sunt reglabile electric.

Sub capotă, V12-le twin-turbo de 6.0 litri dezvoltă 630 CP și 1.000 Nm în intervalul 2.300 – 4.200 rpm și este cuplat la o transmisie automată cu 7 trepte care asigură transmiterea lină a fluxului de putere către puntea spate. Asigură, de asemenea, și o accelerație 0-100 km/h în 4,7 secunde. Și când te gândești că, acum câțiva ani, asta era o valoare de super-sportivă…

Adaugati comentariu