Mercedes-Benz eVito Furgon. Plusuri evidente

După Mercedes-Benz eVito Tourer, eVito Furgon a primit, de asemenea, o actualizare completă a grupului motopropulsor electric și o nouă baterie cu o capacitate utilizabilă de 60 kWh de la începutul lunii decembrie.
eVito Furgon

Cu o autonomie semnificativ mai mare, de 242-314 kilometri (WLTP), noul eVito Furgon înlocuiește modelul lansat cu succes pe piață în 2018 și satisface nevoile unei game mai mari de utilizatori din segmentul transportului comercial de mărfuri.

„Sunt încântat că, prin intermediul noului Mercedes-Benz eVito Furgon, deschidem mobilitatea electrică comercială pentru și mai multe cazuri de utilizare și, datorită autonomiei mai mari, oferim, de asemenea, o soluție pentru zonele suburbane și rurale”. (…) „Analizând specificațiile sale privind echipamentele, ratele de leasing atractive și subvențiile publice disponibile, eVito este la egalitate cu un Vito cu propulsie convențională în ceea ce privește TCO în multe cazuri de utilizare. Acesta este un aspect important, în special pentru firmele care se concentrează pe comerț și artizanat sau pentru managerii de flote și, încă o dată, evidențiază faptul că mobilitatea electrică este acum potrivită pentru utilizarea de zi cu zi”, a declarat Klaus Rehkugler, Vicepreședinte Vânzări și Marketing Mercedes-Benz Vans în perioada de început a vânzărilor noului eVito.

 eVito Furgon

Încărcare mai rapidă – autonomie mai mare

 eVito Furgon

 

Noul Mercedes-Benz eVito se diferențiază de predecesorul său în multe privințe, păstrând în același timp caracteristicile specifice autovehiculelor electrice. Sub partea din față, există încă propulsorul electric care acționează roțile din față cu o putere maximă de 85 kW. Noul eVito Furgon are un încărcător on-board (CA) răcit cu apă, cu o capacitate de încărcare de max. 11 kW. Asta înseamnă că este pregătită pentru încărcare cu curent alternativ (CA), de exemplu în locații comerciale, în depozite sau la stațiile publice de încărcare.

Noul model este încărcat prin priza de încărcare CCS amplasată în partea din stânga a barei față. Acest lucru face posibilă și încărcarea rapidă prin intermediul curentului continuu (CC). Datorită unei puteri standard de încărcare de maximum 50 kW sau opțional de maximum 80 kW, eVito poate fi încărcat de la 10 la 80% la o stație de încărcare rapidă CC în aproximativ 50 (sau, opțional, 35) de minute. Bateria cu o capacitate utilizabilă de 60 kWh permite o autonomie de 242-314 kilometri (WLTP) 1,2.

Noul eVito Furgon oferă acum și diferite niveluri de recuperare pentru a-și încărca bateria în timpul deplasării, prin intermediul unei strategii inteligente de operare. Șoferul poate schimba modul de recuperare prin intermediul padelelor de schimbare poziționate accesibil, în spatele volanului. Un stil de condus deosebit de eficient și confortabil este oferit de treapta de recuperare DAUTO. Conform mesajului „conducând cu gândul la viitor economisind energie”, informațiile de la asistenții de siguranță sunt interconectate, iar puterea recuperării este adaptată situației și în timp real. În plus, trei programe de acționare ajută clientul să aleagă între confort maxim și autonomie maximă, doar prin apăsarea unui buton în timpul condusului.

Prin plasarea bateriei în sub podeaua autovehiculului, interiorul este complet disponibil și oferă un volum de încărcare de până la 6,6 m³ – o condiție prealabilă importantă pentru numeroase industrii, în special în transportul de marfă. Autoutilitara fără emisii locale poate fi comandată în două lungimi diferite: cu o lungime totală de 5.140 de milimetri sau ca versiune extra-lungă, care ajunge la 5.370 de milimetri. Astfel că este la fel de practic ca și în cazul propulsiei convenționale, cu TCO comparabil și oferă opțiuni de transport multiple.
Noul eVito Furgon, similar cu eVito Tourer, include deja multe caracteristici atractive ca autovehicul în dotarea standard, cum ar fi jante de 17 inci, scaune încălzite pentru șofer, volan multifuncțional cu computer de bord sau încărcare CC cu până la 50 kW. Numeroase sisteme de siguranță și asistență, cum ar fi Active Brake Assist, ATTENTION ASSIST și Headlight Assist sunt, de asemenea, incluse în dotarea standard.

 

 

(Articol publicat în revista Flote Auto, decembrie 2021-ianuarie 2022)

 

CITEȘTE ȘI:

Sunt necesare 65 mil. de puncte de încărcare în Europa până în 2035. Raport EY

Mașinile șoferilor surprinși băuți la volan vor fi confiscate. În Polonia

 

Adaugati comentariu