Mastile personalizate – agent de vanzari pentru companiile din domeniul auto

Mastile personalizate

Mastile personalizate – agent de vanzari pentru companiile din domeniul auto. In aceasta perioada, cand purtarea mastilor de protectie este obligatorie pentru mentinerea starii de sanatate si protejarea in fata riscului de imbolnavire cu Coronavirus, companiile din domeniul auto trebuie sa se implice si mai mult in siguranta clientilor lor.

Oferirea de masti personalizate angajatilor, clientilor si potentialilor clienti poate reprezenta o buna strategie de promovare dar si un mod de a le dovedi acestora faptul ca au de a face cu o companie pentu care ei conteaza.

  1. Companiile de transport si mastile personalizate

Desi deplasarile sunt mai limitate in present, este important ca ele sa se desfasoare in cele mai bune conditii. Prin urmare, pe langa toate celelalte masuri de siguranta de care trebuie sa aiba grija, o companie ce ofera servicii de transport poate sa ofere masti personalizate persoanelor care aleg sa beneficieze de ofertele sale. Este conscut faptul ca purtarea de masti care sa acopere inclusiv nasul este obligatorie in orice tip de mijloc de transport, public ori privat, mai ales ca, in aceste situatii, distantarea fizica poate fi dificila.

Mastile de protective sunt obligatorii in avioane, trenuri, metrouri, autobuze, autocare si orice alt mijloc de a calatori pe teritoriul tarii ori in afara sa.  In acest context, cu siguranta, orice calator ar aprecia sa i se ofere o masca personalizata in momentul imbarcarii ori sa gaseasca o astfel de masca, ambalata individual, pe locul sau.

De asemenea, purtarea mastilor de protectie personalizate de echipajul unei companii de transport, va face mai usoara identificarea reprezentantilor companiei de catre clienti. Sa ne gandim la momentul in care mai multe autocare aleg sa opreasca intr-o benzinarie iar membrii echipelor pot fi dificil de identificat. O masca personalizata va rezolva, rapid, aceasta problema.

  1. Reprezentantele auto 

Mastile personalizate

Este cunoscut faptul ca posesorii de masini isi doresc sa aiba cat mai multe obiecte promotionale personalizate cu brandul lor favorit. Prin urmare, oferirea unei masti personalizate poate avea atat rolul de a-i fideliza cat si pe cel de a-I proteja. In contextul interactiunii cu membrii echipei dar si avand in vedere existenta mai multor persoane in spatiul respectiv, masca le va arata ca iti pasa de siguranta lor.

In plus, in contextul in care o persoana viziteaza mai multe showroom-uri in identificarea ofertei potrivite, este demonstrat faptul ca, pe langa model si pret, un client tine cont si de intreaga experienta pe care o are. Aceasta vorbeste despre profesionalismul companiei si despre grija si seriozitatea cu care isi trateaza clientii.

  1. Service-urile auto si mastile personalizate

Mastile personalizate

Service-urile auto pot reprezenta un loc ce prezinta un potential de imbolnavire datorita numarului mare de persoane cu care angajatii intra in contact si care se prezinta acolo, fizic, pentru a beneficia de reparatii. In momentul in care un client observa ca membrii echipei poarta masti personalizate, el va intelege ca are de a face cu o companie serioasa, cu simt de raspundere, care intelege problemele si provocarile cu care se confrunta, dandu-i incredere ca masina sa se afla pe maini bune.

In plus, conform celor de la Expoprint Media, mastile personalizate pot reprezenta si un bun mod de a-I determina sa promoveze, indirect, serviciile companiei. Cu siguranta, o parte dintre cei cu care persoana respectiva se va intalni au sau vor avea nevoie, la un moment dat de serviciile unui service auto, iar masca va functiona ca si cel mai bun reprezentant de vanzari.

Adaugati comentariu