Marca de uleiuri Texaco Delo a fost lansată în Europa

PREMIUM LUBRICANTS ROMANIA și Chevron au lansat în România marca de lubrifianți pentru sarcină mare Texaco Delo. Ambasadorii CHEVRON LUBRICANTS prezenți la evenimentul de lansare din România au fost Brian Hayes (Chevron Channel Program Specialist), Shawn Whitacre (Chevron Senior Staff Engineer) și Lisa Kelly (utilizatoare DELO din 2005 si vedeta History Network’s Ice Road Truckers).



Chevron, care funcționează sub marca master Texaco în Europa, a făcut modificări pentru a alinia divizia europeană de lubrifianți pentru sarcină mare cu marca Delo globală, utilizată în prezent în America de Nord și Centrală, Asia Pacific, Orientul Mijlociu și Africa.

Marca Texaco Delo nu se aplică doar uleiurilor de motor pentru sarcină mare, de pe piețele on și off-highway, ci și altor linii de produse, aducând uleiurile de motor, lichidele pentru grupuri motopropulsoare, lichidele pentru transmisii finale, unsorile și lichidele de răcire cu durată de viață prelungită sub o singură marcă, pentru prima dată.

Lansarea Texaco Delo în Europa va permite companiei să valorifice expertiza globală din activitatea permanentă cu producătorii originali de echipamente (OEM) de la nivel internațional, parteneri din cadrul rețelei de distribuție și consumatori finali pentru dezvoltarea produselor și serviciilor noi și existente.

”Deoarece tot mai mulți producători originali de echipament și clienți internaționali necesită acces la produse de înaltă calitate la nivel mondial, este tot mai important ca Chevron să alinieze lubrifianții comerciali într-o marcă recunoscută la nivel global. Texaco Delo va facilita o astfel de aliniere, oferind clienților și partenerilor beneficiul unei game complete de produse oriunde în lume. Obiectivul nostru este să optimizăm performanța vehiculului clientului pentru a ajuta la minimizarea costurilor de funcționare, îmbunătățirea durabilității componentelor și a maximiza astfel fiabilitatea vehiculului. Toți producătorii originali de echipamente și clienții la nivel global ar dori să poată cumpăra același produs în toate regiunile și astfel, unde este necesar și posibil, vor fi introduse formule globale. Oferta Texaco Delo înseamnă că și clienții europeni beneficiază de puterea și fiabilitatea mărcii Texaco, precum și de integritatea și dovezile de performanță ale familiei de produse Delo”, a declarat James Welchman, Manager de marketing EMEA la Chevron.

Texaco Delo

Delo este o marcă cu un patrimoniu bogat și a fost primul ulei de motor multigrad de succes dezvoltat în lume, lansat în 1953. De atunci, Delo depune necontenit eforturi pentru excelență, devenind primul ulei de motor pentru sarcină grea, care respectă specificațiile intervalului prelungit de drenaj API CH-4, Cummins CES 20076 și Mack EO-M Plus, din 1998 și mai recent, prima marcă care lansează uleiul cu emisii reduse (API CJ-4) formulat pentru a proteja motoarele diesel care utilizează niveluri de sulf până la 5.000 ppm în combustibilul diesel.

Produsele Delo sunt proiectate pentru vehicule cu sarcină mare, care funcționează în toate industriile majore, inclusiv transport comercial, logistică, construcții, minerit, agricultură și producția de energie. Acestea sunt formulate special și testate riguros pentru a îndeplini solicitările intense în funcționare pentru cea mai bună fiabilitate și durabilitate posibilă.

Adaugati comentariu