Advertisement

DN 1
Home Infrastructură Lucrări pe DN 1, la Podul peste pârâul Azuga. Restricții de circulație timp de 7 luni

Lucrări pe DN 1, la Podul peste pârâul Azuga. Restricții de circulație timp de 7 luni

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că, începând din data de 5 mai 2021, se vor institui restricții de tonaj din cauza lucrărilor de reabilitare a podului peste pârâul Azuga, situat pe DN 1, km 135+332, în județul Prahova.

Restricțiile de circulație ce vor fi instituite în data de 05.05.2021 se vor aplica vehiculelor cu masa totală maximă admisă mai mare de 7,5 tone, cu excepția celor destinate exclusiv transportului de persoane. Decizia instituirii acestor restricții a fost luată în urma colaborării dintre CNAIR, Poliția Rutieră, autoritățile publice locale și asociațiile profesionale în domeniul transporturilor rutiere.

Potrivit CNAIR, sunt exceptate de la aplicarea restricției:

  • vehiculele deţinute sau utilizate în baza unui drept legal de către unităţile Ministerului Apărării Naţionale;
  • vehiculele deţinute sau utilizate în baza unui drept legal de către unităţile Ministerului Afacerilor Interne;
  • vehiculele deţinute sau utilizate în baza unui drept legal de către serviciile de ambulanţă;
  • vehiculele deţinute sau utilizate în baza unui drept legal de către serviciile publice comunitare pentru situaţii de urgenţă, aşa cum sunt definite în Ordonanţa Guvernului nr. 88/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare pentru situaţii de urgenţă, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 363/2002, cu modificările şi completările ulterioare;
  • deţinute sau utilizate în baza unui drept legal de către instituţii ale statului cu atribuţii în securitatea şi siguranţa naţională;
  • vehiculele deţinute sau utilizate în baza unui drept legal de Administraţia Naţională a Penitenciarelor;
  • vehiculele deţinute sau utilizate în baza unui drept legal de către CNAIR SA şi de către subunităţile sale;
  • vehiculele deţinute sau utilizate în baza unui drept legal de către Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier şi utilizate pentru activitatea de inspecţie şi control;
  • vehiculele specializate, inclusiv vehiculele care efectuează transportul acestora, care participă la intervenţii în caz de forţă majoră, în caz de fenomene naturale care afectează căile de comunicaţii şi telecomunicaţii, zone locuite şi obiective de interes naţional;
  • utilaje specializate sau adaptate pentru deszăpezire;
  • vehiculele care efectuează transporturi funerare;
  • vehiculele care efectuează transportul de echipamente, medicamente şi alte asemenea de prim ajutor şi ajutoare umanitare în cazul unor calamităţi sau dezastre naturale;
    care efectuează transporturi poştale;
  • vehiculele specializate, destinate prin construcţie salubrizării;
  • vehiculele destinate prin construcție exclusiv transportului de persoane.

Circulația vehiculelor rutiere cu masa totală maximă admisă mai mare de 7,5 tone, cu excepția celor menționate anterior, între Ploiești și Brașov, va fi deviată pe DN1A, pe ambele sensuri, pe traseul: DN 1 – DN 1A Centura Ploiești – DN 1A – Intersecția DN1A cu DN1 Săcele.

Circulația vehiculelor rutiere cu masa totală maximă admisă mai mare de 7,5 tone, între Ploiești și punctul de lucru (km 135+332), se va desfășura pe DN1 conform reglementărilor legale în vigoare (O.M.T. – M.A.I. nr. 647 – 127/2016 privind introducerea restricției de circulație pentru vehiculele rutiere cu mtma ≥ 7,50 tone altele decât cele destinate exclusiv transportului de persoane pe DN 1 (E60), sectorul București-Ploiești-Brașov și O.G. nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, cu modificările și completările ulterioare).

Circulația vehiculelor rutiere cu masa totală maximă admisă mai mare de 7,5 tone, între Brașov și punctul de lucru (km 135+332) se va desfășura pe DN 1, conform reglementărilor legale în vigoare (O.M.T. – M.A.I. nr. 647 – 127/2016 privind introducerea restricției de circulație pentru vehiculele rutiere cu mtma ≥ 7,50 tone altele decât cele destinate exclusiv transportului de persoane pe DN 1 (E60), sectorul București-Ploiești-Brașov și O.G. nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, cu modificările și completările ulterioare).

În zona lucrărilor, circulația vehiculelor având masa totală maximă admisă mai mică de 7,5 tone se va realiza etapizat, după cum urmează:

– ETAPA I – se va închide partea stângă a podului existent, urmând ca circulația pe direcția Ploiești – Brașov să se realizeze pe un pod metalic provizoriu (situat pe partea dreaptă a podului existent), iar circulația pe direcția Brașov – Ploiești se va devia pe partea dreaptă a podului existent.

– ETAPA II – se va închide partea dreaptă a podului existent, urmând ca circulația pe direcția Ploiești – Brașov să se realizeze pe podul metalic provizoriu (situat pe partea dreaptă a podului existent), iar circulația pe direcția Brașov – Ploiești se va realiza pe partea stângă a podului existent,

– ETAPA III – se va închide partea stângă a podului existent pentru așternere strat de uzură; circulația pe direcția Ploiești – Brașov se va devia pe podul metalic provizoriu (situat pe partea dreaptă a podului existent), iar circulatia pe direcția Brașov – Ploiești se va devia pe partea dreaptă a podului existent,

– ETAPA IV – se va închide partea dreaptă a podului existent pentru așternere strat de uzură; circulația în ambele sensuri se va desfășura alternativ pe banda stângă,

ETAPA V – se va închide total podul existent urmând ca circulația să se desfășoare alternativ pe podul metalic provizoriu.

Zilele și intervalele orare în care se vor efectua lucrările conform etapelor menționate vor fi stabilite în funcție de stadiul de execuție al lucrărilor.

Retricțiile vor fi instituite în perioada 05.05.2021 – 15.12.2021.

 

CITEȘTE ȘI:

Horaţiu Ţepeş, CEO Bilka, este Antreprenorul anului 2020 în România

Cerere de fonduri europene pentru Drumul Expres București – Târgoviște

Scădere de 0,9% pentru exporturile de mijloace de transport în primele 2 luni din 2021

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Caransebeş - Lugoj
Infrastructură

Câștigător desemnat pentru proiectarea drumului de mare viteză Caransebeş – Lugoj

CNAIR a desemnat, miercuri, câştigătorul contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru...

Podul peste Prut
Infrastructură

Constructor desemnat pentru Podul peste Prut de la Ungheni, parte din Autostrada Unirii A8

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a desemnat societatea Ness Proiect...

Craiova - Filiaşi
Infrastructură

Primul lot al Autostrăzii Craiova-Filiaşi va fi scos la licitație

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, luni, la...

București - Giurgiu
Infrastructură

CNIR pregătește licitația pentru proiectarea drumului de mare viteză București – Giurgiu

Caietul de sarcini pentru Autostrada/Drum Expres București – Giurgiu, etapa studiului de...