Lotul 4 de pe Autostrada Lugoj-Deva, deschis circulaţiei


CNAIR a preluat, în baza unui proces verbal de predare – primire, cei 800 de m aferenţi Lotului 3 care fac posibilă circulaţia între acest sector de autostradă şi reţeaua de drumuri naţionale existentă.
„Precizăm că până la recepţionarea lucrărilor de pe lotul 3, CNAIR va asigura desfăşurarea circulaţiei în condiţii de siguranţă pe cei 800 de m preluaţi. În baza unui plan pentru management al traficului stabilit împreună cu Poliţia Rutieră, CNAIR va avea responsabilitatea doar pentru eventualele deteriorări cauzate de traficul rutier (parapete, marcaje sau semnalizări verticale)”, au arătat reprezentanţii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, care au precizat că orice altă problemă legată de structura drumului rămâne în continuare în responsabilitatea Antreprenorului.
CITEŞTE ŞI:
Asta-i România! Final cu scandal pentru Autostrada Lugoj-Deva
Lotul 4 al autostrazii Lugoj- Deva este parte integrantă a coridorului 4 Pan european ( Rin-Dunăre), iar pe traseul acestuia se află Dealul Soimuş unde a fost pusă în operă una dintre cele mai spectaculoase lucrări de infrastructură din România.
Pe sectorul Sibiu- Nădlac al A1 accesul se va face pe la Nodurile Ilia şi Margina, iar intre cele două localităţi, circulaţia se va desfăşura pe reţeaua de drumuri naţionale existentă.
Antreprenorul acestui contract în valoare de peste 419 mil. lei fără TVA este Asocierea Tehnostrade – Spedition UMB.
Potrivit CNAIR, pentru Lotul 3 consultantul nu a recomandat începerea recepţiei, deoarece nu au fost îndeplinite condiţiile tehnice pentru demararea acestei proceduri. La acest moment, antreprenorul Asocierea Teloxim Con – COMSA – Aldesa Construcciones – Arcadis Eurometudes lucrează pentru remedierea problemelor.
După deschiderea circulaţiei pe cei 22 km noi, reţeaua de autostrăzi din România măsoară 829 de km, a menţionat CNAIR.
TE MAI POATE INTERESA ŞI:
Toyota Prius solar, cu celule fotovoltaice
Taxa pentru intrarea în Bucureşti şi interzicerea în centru a vehiculelor fără Euro 3
Cine sună la Call Center-ul ASF? Asiguraţii, cei mai mulţi solicitanţi