DPD România, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de coletărie şi curierat expres, a înregistrat, în primele nouă luni ale anului, o creştere de 36% a volumului de expediţii, faţă de perioada similară a lui 2015.
Evoluţia livrărilor a susţinut şi majorarea cifrei de afaceri cu circa 27%, comparativ cu primele trei trimestre din anul precedent.
În perioada analizată, afacerile DPD România au fost generate, cu precădere, de livrările pe plan intern, care au reprezentat 80% din totalul expedierilor efectuate de companie.
Trimiterile din ţară în străinătate au avut o pondere de 15%, în timp ce 5% dintre coletele livrate de curierii DPD au ajuns din străinătate în ţară.
Eforturile noastre s-au concentrat pe îmbunătăţirea serviciilor, atât pentru parteneri, cât şi pentru clienţii e-shop-urilor. Am mărit capacitatea de manipulare şi sortare din Bucureşti şi Sibiu, prin două noi depozite, am crescut flota auto şi ne-am axat pe dezvoltarea serviciului de livrare de marfă paletizată în regim de curierat, DPD Pallet One. Totodată, am implementat plata cu cardul la livrare, prin echiparea curierilor cu terminale mPOS ultraportabile de ultimă generaţie. Soluţia evită disconfortul creat de utilizarea cash-ului, reduce timpul de livrare şi optimizează experienţa pentru clienţii finali”, a arătat Lucian Aldescu, CEO DPD România.
Plata cu cardul la destinaţie, introdusă de DPD România în urma unui parteneriat încheiat cu MasterCard şi UniCredit Bank, este disponibilă în prezent în Bucureşti, iar începând de anul viitor va fi implementată, gradual, la nivelul întregii ţări.
„Toate demersurile şi investiţiile de până acum ne-au ajutat să ne apropiem vertiginos de target-ul impus la începutul anului, care vizează, pentru 2016, un plus de 30% in cifra de afaceri şi majorarea volumelor cu 35%. Trendul ascendent se va menţine şi în perioada următoare, direct proporţional cu evoluţia e-commerce-ului, cel mai important pilon pentru piaţa de curierat”, a precizat Lucian Aldescu.
Cele mai multe livrări la nivelul primelor trei trimestre au fost făcute în martie, august şi septembrie, cele trei luni cumulând 35% din totalul înregistrat în perioada analizată.
DPD România este parte a DPDgroup, lider european în curieratul rutier. În România, DPD se află în top 3 companii de curierat.
Cu o echipă de peste 600 de angajaţi şi francizori şi având acces la o reţea europeană de 16.000 de sedii Pickup, DPD România livrează anual 7 milioane de colete.
Comentați?