Viceliderul Sindicatului Autoturisme Dacia, Ion Iordache, a declarat joi la mitingul de la Mioveni că acesta este ultimul demers paşnic pentru construcţia Autostrăzii Sibiu-Piteşti.
Potrivit acestuia, la următoarele mişcări sindicale muncitorii vor trebui să-şi radicalizeze protestele pentru ca Guvernul să înţeleagă prioritatea acestui proiect de infrastructură.
Am fost minţiţi în ultimii ani că se va face această autostradă subvenţionată de Uniunea Europeană. În schimb, Guvernul insistă pentru construcţia acelei autostrăzi Comarnic-Braşov subvenţionată din bani guvernamentali. Se pare că Guvernul nu înţelege că prioritatea României este păstrarea locurilor de muncă şi că există riscul ca după 2020 cea mai mare companie auto din România să plece efectiv de aici. Deja se anunţă disponibilizări în acest an de la Dacia, costurile de transport, din cauza infrastructurii, se ridică la minim 30 de euro pe fiecare autoturism transportat din cauza lipsei acestei autostrăzi Constanţa-Bucureşti-Piteşti-Sibiu-Frankfurt”, a spus liderul de sindicat, citat de Agerpres.
La mitingul din centrul oraşului Mioveni au participat aproximativ 6.000 de sindicalişti reprezentând atât Uzina Dacia, cât şi celelalte fabrici de subansamble.
Constructorul austriac Porr a realizat străpungerea celei de a doua galerii a...
•Flote Auto16 aprilie 2025Pe Autostrada Sibiu – Pitești A1, constructorul italian Webuild realizează ultimele lucrări...
•Flote Auto16 aprilie 2025Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a primit, marți, cinci...
•Flote Auto15 aprilie 2025Asocierea SA&PE Construct – Spedition UMB – Tehnostrade a fost desemnată câștigătoarea...
•Flote Auto11 aprilie 2025
Comentați?