Advertisement

Podului peste Siret
Home Infrastructură Licitație reluată pentru construcția Podului peste Siret de la Cosmești

Licitație reluată pentru construcția Podului peste Siret de la Cosmești

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a lansat o nouă licitație pentru proiectarea și construcția Podului peste Siret de la Cosmești. Contractul inițial a fost câștigat, în luna martie, de Asocierea Operes – Cosedil, însă companiile au renunțat la lucrare din cauza exploziei prețurilor la materiale.

Ca atare, CNAIR organizează o nouă licitație, valoarea contractului fiind de 184,75 milioane de lei, în creștere față de cea anterioară, de 112,99 milioane de lei.

Pentru contractul ,,Podul nou de la Cosmești, peste Siret, pe DN 24 km 7+620 (inclusiv varianta de drum nou de cca. 5,6 km)”, în criteriul de atribuire, prețul are o pondere de 75%, experiența specialiștilor, de 10%, iar perioada de garanție suplimentară celei minim acceptate, de 15%.

Durata contractului este de minim 84 luni din care 5 luni perioada de proiectare și 19 luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție este de minim 60 de luni și maxim 120 de luni, în funcție de perioada de garanție a lucrărilor ofertată.

Potrivit CNAIR, finanțarea construcției Podului peste Siret este asigurată din fonduri europene nerambursabile în cadrul proiectului ”Modernizarea a șase poduri pe rețeaua de drumuri naționale”.

Investiția constă în realizarea unui pod rutier nou peste râul Siret și a unui pasaj peste Calea Ferată pe un traseu diferit decât cel actual amplasat pe DN 24, Tișița – Tecuci – Bârlad – Vaslui – Crasna – Iași, în comuna Cosmești, județul Galați, fiind o variantă de ocolire a localității Cosmești.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor este data de 10 ianuarie 2022.

În cadrul proiectului sunt prevăzute și lucrări de reparații ale podului existent în vederea desfășurării traficului în condiții de siguranță în timpul execuției podului nou. După darea în circulație a podului nou, partea carosabilă a podului existent va fi dezafectată, acesta urmând să rămână funcțional doar pentru calea ferată.

De asemenea, acest proiect prevede amenajarea unui pasaj peste calea ferată Mărășești – Tecuci și construcția a 5,6 km de drum nou cu o viteză de proiectare de 80 km/h.

 

CITEȘTE ȘI:

Sustenabilitate. Porsche și Michelin, cu ochii spre oameni

Best Global Brands 2021. Cele mai puternice mărci auto

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Brașov - Bacău
Infrastructură

Contract semnat pentru finalizarea Studiului de Fezabilitatea al Autostrăzii Brașov – Bacău A13

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat, vineri, cu...

Vâlcea
Infrastructură

Un pas înainte pentru modernizarea șoselei dintre Rm. Vâlcea și Autostrada Sibiu – Pitești

Executivul urmează să aprobe în ședința de vineri, prin Hotărâre de Guvern,...

Autostrada de Centură București
Infrastructură

Autostrada de Centură București. Sectorul dintre DN 4 și Autostrada A2 va fi deschis în iulie

Traficul rutier pe încă un sector din Autostrada de Centură București, între...

Podul peste Canal
Infrastructură

Cinci oferte pentru reparații capitale la Podul peste Canal de la Călărași, amplasat pe DN 3B

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a primit 5 oferte pentru...