Licitație pentru un petic din Centura Bucureștiului

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a lansat licitația pentru modernizarea unui tronson din Centura Bucureștiului. Chiar și cu această lucrare, inelul rutier ocolitor al Capitalei nu va fi complet.
Centura de sud

CNAIR a demarat procedura de licitație pentru lărgirea de la două la patru benzi pentru tronsonul Centurii Bucureștiului cuprins între DN2 (București – Buzău) și Autostrada Soarelui (A2). Dacă această zonă va fi lărgită, atunci se va putea circula pe patru benzi între A1 (Autostrada București – Pitești) și A2. Momenan, tronsonul dintre A1 și DN7 (Șoseaua București – Târgoviște) este încă în lucrări de lărgire la patru benzi (două pe sens). Singurul tronson modernizat din Șoseaua de Centură este între DN 1A (Șos. București – Ploiești via Buftea) și DN 2.

Lucrarea scoasă la licitație vizează și crearea unor pasaje supraterane (poduri) pentru câteva intersecții, astfel încât să nu mai fie probleme de cedare a trecerii care să ducă la formarea ambuteiajelor ce, deseori, se întind pe kilometri întreg.

Centura Bucuresti

La ora actuală, cei 11 km ce despart DN2 de A2 sunt printre cei mai dificili din Centura Capitalei, dar în afară de aceștia mai sunt încă 32 de km pentru ca toată centura să fie completă. Primele contracte de modernizare au fost semnate în urmă cu 9 ani. Atunci, CNADNR (fosta denumire a actualei CNAIR) a primit 7 oferte. Lucrările însă nu au fost niciodată finalizate și contractele au fost anulate.

 

 

Adaugati comentariu