Advertisement

Home Administrare flote Monitorizare și aplicații Levente Gall, WebEye România: Clienţii noi ne-au crescut afacerile cu 19% în 2016

Levente Gall, WebEye România: Clienţii noi ne-au crescut afacerile cu 19% în 2016

Furnizorul de soluţii telematice WebEye România a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 3,2 milioane de euro, cu peste 19% mai mare decât în anul precedent, pe fondul extinderii portofoliului de clienţi şi al lansării de soluţii telematice noi.

Firma din România are în prezent peste 9.000 de unităţi active.

WebEye România face parte din grupul WebEye Telematics cu sediul central în Ungaria. Compania, care anul acesta împlineşte 10 ani de activitate pe piaţa românească, se aşteaptă ca evoluţia ascendentă să continue în 2017.

Am avut un an de creştere solidă, evoluţie care a fost posibilă în primul rând datorită creşterii numărului de clienţi. Este un efort extraordinar al echipei de vânzări din România şi mă bucur că rezultatele se văd. Ne aşteptăm să continuăm trendul ascendent în 2017”, a spus Levente Gall, directorul general al WebEye România.

La nivelul grupului care este prezent în 14 ţări din Europa, WebEye România a continuat să aibă cea mai bună performanţă economică, după compania-mamă.

Cifra de afaceri a WebEye Telematics, grup care are aproximativ 51.500 de unităţi active, a fost în 2016 de peste 27,7 milioane de euro, în creştere cu 14% faţă de anul precedent, datorită bunelor performanţe ale tuturor filialelor şi al continuării extinderii.

În egală măsură, evoluţia grupului care este lider de piaţă în Ungaria a fost influenţată de semnarea unor contracte importante cum ar fi cel cu Waberer’s, una dintre cele mai mari firme de transport din Europa. Contractul în valoare de aproximativ 1,3 milioane de euro reprezintă cel mai mare acord non-guvernamental în domeniul informatizării
transporturilor rutiere din Ungaria. După instalarea echipamentelor, aproximativ 70% din transportul domestic în domeniul FMCG se va face cu vehicule monitorizate prin soluţii WebEye.

În 2016 focusul WebEye România a fost pe extinderea activităţii biroului din Bucureşti, a cărui echipă s-a dublat. Rezultatul a fost câştigarea unor clienţi importanţi în această zonă, precum: Dianthus, Grifon, Ahead Logistics, BKN Tir Line, Corsaru Rosu, Geladi, Ice Age, LuxorComp, Agexim Spedition, etc.

WebEye România a avut performanţe bune şi în vestul ţării şi în Transilvania, unde a semnat contracte cu transportatori mari precum: Tabita Tour, MCA Invest, MVT Logistik, Naio Logistics, OST Transport, Genova, etc.

„Anul 2017 nu se anunţă uşor, având în vedere că lupta se va duce pentru acapararea terenului de la competitori, în condiţiile în care majoritatea camioanelor de tonaj 16+ sunt deja dotate cu o soluţie de monitorizare. Credem însă că oportunitatea de a câştiga clienţi noi din zona vehiculelor de 3,5 – 16 tone este un pic mai mare decât în cazul celor de mare tonaj. De asemenea, piaţa autoturismelor de firmă, respectiv a VAN-urilor reprezintă un potenţial real”, a mai spus Levente Gall.

În privinţa soluţiilor telematice noi, în 2016 WebEye a extins aplicaţia Monitor for Mobile pentru sistemul de operare iOs, un upgrade al serviciului care până acum era  disponibil doar în sistem Android. A fost lansat, de asemenea, serviciul WebEye  Connect, pentru sisteme de operare Android, care permite dialogul nelimitat, cu costuri  reduse, între diferiţi actori ai actului de transport.

WebEye Connect funcţionează de pe orice smartphone sau tabletă cu sistem de operare  Android, poate fi descărcată gratuit de pe Google Play şi se conectează prin bluetooth la  unitatea de bord, nefiind astfel necesară conectarea smartphone-ului sau tabletei la  Internet.

O altă noutate a fost implementarea aplicaţiei care permite scanarea şi trimiterea  documentelor de transport, un serviciu extrem de util pentru toţi operatorii economici şi din transporturi.

WebEye Telematics Group este format din Lambda-Com Ltd., societatea-mamă care se  ocupă cu dezvoltarea soluţiilor de telematică – şi WebEye International, divizia  comercială care include filialele companiei din 14 ţări europene. În 2015, grupul a  înregistrat o cifră de afaceri de 7,4 miliarde de forinţi. Serviciile bazate pe tehnologia GPS/GPRS – “Soluţiile WebEye” sunt un instrument indispensabil companiilor de  transport, expediţie şi logistică pentru eficientizarea activităţii şi reducerea costurilor.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Monitorizare și aplicații

Ai un stil de viață activ? Simplifică-ți viața cu 3 lucruri esențiale!

Fiecare dintre noi căutăm soluții care să ne facă viața mai ușoară,...

Monitorizare și aplicații

Plata parcării publice din Bucureşti se poate face şi prin intermediul staţiilor de plată SelfPay

Viceprimarul Capitalei Stelian Bujduveanu a anunţat, vineri, că plata parcării publice din...

telematica
Monitorizare și aplicații

Telematica și reducerea costurilor cu flotele auto

Datele despre vehiculele companiei sunt unul dintre cele mai importante active. De...

Monitorizare și aplicații

Jocurile de cazino întâlnesc literatura

De la romanele clasice până la cele mai recente opere contemporane, cărțile...