Advertisement
Kleuster
Home Piaţa auto Flotă verde Kleuster Freegônes. Alternativă cargo pe două roți

Kleuster Freegônes. Alternativă cargo pe două roți

Renault Trucks și-a unit forțele cu Kleuster, un producător de biciclete electrice cargo din Lyon, pentru a accelera producția și distribuția modelului e-cargo Freegônes.


Odată cu extinderea zonelor cu emisii scăzute (LEZ), cererea în expansiune pentru livrarea pe ultimul kilometru și creșterea conștientizării mediului, soluțiile speciale de transport decarbonizat reprezintă în mod clar viitorul în zonele urbane. Pentru a răspunde acestei nevoi presante, Kleuster a lansat în urmă cu 8 ani bicicleta profesională e-cargo Freegônes. Ambiția companiei franceze cu sediul la Lyon și a celor douăzeci de angajați ai săi: să ofere un instrument de lucru fiabil, durabil și profitabil profesioniștilor care își desfășoară activitatea în zonele urbane cu densitate mare a populației.

Modurile de transport decarbonizate sunt o prioritate și pentru Renault Trucks. Dovadă că producătorul își electrifică treptat gamele de vehicule pentru clienții care operează în orașe. În plus, acordă o atenție deosebită și soluțiilor de livrare ”last mile”. Iar o dovadă o reprezintă parteneriatul semnat cu Kleuster, prin care intră în segmentul logisticii urbane.

Kleuster – Renault Trucks, un parteneriat sinergic și complementar

Prin unirea forțelor cu Kleuster, Renault Trucks își împărtășește expertiza, infrastructura industrială și capacitatea de producție pe scară largă. Asamblarea și logistica Freegônes s-au mutat într-o clădire de 2.100 m2 din vechiul site al constructorului, din Vénissieux. O mutare care are drept impact și stimularea economiei regionale. În plus, producătorul de camioane pune la dispoziție și o echipă de aproximativ o duzină de oameni pentru a răspunde cererii tot mai mari pentru acest tip de produse. Astfel că, pe termen scurt, capacitatea de producție va crește de cinci ori în comparație cu 2022.

Kleuster

Iar colaborarea nu se va opri aici. Bicicletele e-cargo Freegônes urmează să fie comercializate și prin rețeaua franceză și europeană a celor de la Renault Trucks începând cu 2023. Folosirea distribuitorilor producătorului de camioane le va permite celor de la Kleuster să profite din plin de o rețea extinsă pentru a garanta vânzări și servicii post-vânzare de top.

Renault Trucks, la rândul său, poate acoperi astfel o arie nouă, care-i va permite să atragă potențiali noi clienți, și va putea acoperi întregul lanț logistic. Pentru că bicicletele e-cargo vor prelua și transporta marfa din locurile în care se va opri traseul camioanelor. „Bicicletele e-cargo pot fi o opțiune excelentă pentru clienții din medii urbane care trebuie să acceseze zone cu zero emisii. Prin acest parteneriat cu Kleuster, Renault Trucks se diferențiază și preia conducerea în oferirea de soluții și mai bune clienților noștri actuali și viitori”, spune Bruno Blin, Președintele Renault Trucks.

Kleuster Freegônes: fiabil, durabil, rentabil

Kleuster Freegônes este un produs dezvoltat de-a lungul anilor de cercetări și adaptări bazate pe feedback, cu un portofoliu activ de conturi cheie care lucrează în principal în livrări ”last mile”. Freegônes poate accesa drumuri, piste pentru biciclete, zone pietonale și cele cu emisii scăzute. În plus, prin dimensiunea redusă și agilitatea lor înseamnă că pot accesa orice tip de loc de livrare, și, implicit, pot extinde aria clienților. Cu o autonomie de 80 km, această bicicletă e-cargo poate fi mai productivă decât un vehicul utilitar și mai rentabilă, datorită costului său scăzut de transport.

Kleuster

 

Construită pe un șasiu ”single body”, Freegônes este singura bicicletă cargo de pe piață care oferă 5 module (cutie uscată, cutie frigorifică, serviciu de alimentație, coș plat și benă pentru gunoi), fiecare cu caracteristicile sale specifice. În timp ce cutia uscată Freegônes are o capacitate de transport de neegalat (sarcină utilă de 350 kg și 2 metri cubi de volum util), cutia frigorifică Freegônes este singura care echipează o bicicletă e-cargo care oferă un control al temperaturii aprobat de ATP, de la -25°C la +4°C. Iar în varianta cu benă de gunoi, vorbim despre unica bicicletă e-cargo care se poate descărca automat într-un container în mai puțin de 20 de secunde.
Această modularitate face ca această bicicletă e-cargo să fie ideală pentru o varietate de utilizări, de la colectarea sau livrarea de pachete sau produse alimentare, servicii de curierat, meserii artizanale, colectarea deșeurilor, întreținerea spațiilor verzi și sectorul alimentar.

 

 

(Articol publicat în revista flote Auto, noiemrbie 2022)

 

 

CITEȘTE ȘI:

Un pas înainte pe Drumul Radial 1 – Vest Expres, care va conecta Bulevardul Timișoara cu Centura Capitalei și A0

Aplicația ”Amiabila” are noi functionalități din ianuarie 2023

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Bistrița Năsăud
Flotă verde

Inspecția Muncii din Bistrița Năsăud își înverzește flota cu 10 autoturisme electrice

Inspectoratul Teritorial de Muncă din Bistrița Năsăud a lansat licitația pentru achiziționarea...

Flotă verdePiaţa auto

Competiția Best Electric Van în România a desemnat câștigătorul ediției din acest an

Prima ediție a competiției Best Electric Van în Romania – care are...

Flotă verdeIndustrie auto

Noul Renault Master: autoutilitara multi-energie de ultimă generație cu design „Aerovan”

Design impresionant, personalitate puternică, aspect atrăgător și o senzație modernă pentru fiecare...

Flotă verdeIndustrie auto

Ampere, excelență tehnică și focus operațional pentru democratizarea vehiculelor electrice

În adevăratul spirit al Renault, Ampere este conceput pentru a produce vehicule...