După ce a pierdut în fața Spaniei investiția companiei Chery Auto, Guvernul italian nu renunță la deschiderii pieței locale pentru producătorii din China. Executivul de la Roma a intrat deja în discuții cu Grupul Dongfeng pentru a produce anual 100.000 de vehicule. Italia vrea să pună capăt monopolului Stellantis.
După BYD în Ungaria și Chery Auto în Spania, Dongfeng ar putea deveni al treilea producător chinez care deține o fabrică de producție în Europa, de data aceasta în Italia.
Stellantis nu este deloc încântat de inițiativa Italiei în ceea ce privește atragerea investițiilor Dongfeng, mai ales că grupul franco-italo-american îi este partener pentru asamblarea Peugeot și Citroën în China.
Citiți articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro
TE-AR MAI PUTEA INTERESA ȘI:
FGA a făcut plăți de 1,86 mld. lei pentru creditorii de asigurări ai City Insurance și Euroins
Înmatriculările de autoturisme noi în Uniunea Europeană au scăzut cu 5,2% în luna martie
Producția de automobile din Franța a atins cel mai scăzut nivel în...
•Flote Auto20 martie 2025Fără mai multe bătăi de cap cu fișa de specificații: Continental revoluționează...
•Flote Auto18 martie 2025Forța de muncă a producătorul auto german Audi va fi redusă semnificativ...
•Flote Auto18 martie 2025Pentru a facilita înțelegerea nivelului de electrificare a motoarelor sale, Dacia a...
•Răzvan Codorean18 martie 2025
Comentați?