După ce a pierdut în fața Spaniei investiția companiei Chery Auto, Guvernul italian nu renunță la deschiderii pieței locale pentru producătorii din China. Executivul de la Roma a intrat deja în discuții cu Grupul Dongfeng pentru a produce anual 100.000 de vehicule. Italia vrea să pună capăt monopolului Stellantis.
După BYD în Ungaria și Chery Auto în Spania, Dongfeng ar putea deveni al treilea producător chinez care deține o fabrică de producție în Europa, de data aceasta în Italia.
Stellantis nu este deloc încântat de inițiativa Italiei în ceea ce privește atragerea investițiilor Dongfeng, mai ales că grupul franco-italo-american îi este partener pentru asamblarea Peugeot și Citroën în China.
Citiți articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro
TE-AR MAI PUTEA INTERESA ȘI:
FGA a făcut plăți de 1,86 mld. lei pentru creditorii de asigurări ai City Insurance și Euroins
Înmatriculările de autoturisme noi în Uniunea Europeană au scăzut cu 5,2% în luna martie
În primele șase luni din 2024, producția de automobile în România a...
•Flote Auto26 iulie 2024Renault şi Guvernul sloven au încheiat un memorandum de înţelegere pentru producţia...
•Flote Auto25 iulie 2024Nu mai este o noutate faptul că piața autoturismelor electrice este în...
•Doiniţa Stanciu24 iulie 2024Compania de tehnologie Continental a inaugurat, în cadrul ContiTech Timișoara, noua locație...
•Flote Auto23 iulie 2024
Comentați?