Pentru industria auto din Europa, 2020 va fi un alt an extrem de competitiv, iar, în plus, constructorii de autovehicule se vor confrunta şi cu noile reguli privind emisiile de CO2, care au intrat în vigoare de la 1 ianuarie.
Potrivit unei analize realizate de compania de consultanţă şi analiză de date, GlobalData, industria auto europeană va încerca să menţină o expunere cât mai scăzută la amenzi ridicate.
Din 2021, dar în trepte începând cu 2020, ţinta medie de emisii pentru autoturismele noi din întreaga Uniune
Europeană va fi de 95 g CO2/km. Nivelul actual este estimat la 120 g CO2/km, ceea ce face ca obiectivul
stabilit de Bruxelles să fie o provocare serioasă pentru industria auto.
În 2020, obiectivul va fi aplicat pentru 95% dintre maşinile noi vândute ale fiecărui producător. Începând cu
2021, emisiile medii ale tuturor automobilelor noi înmatriculate vor trebui să fie sub ţinta stabilită de UE.
„Renunţarea la vehiculele pe motorină şi creşterea vânzărilor de crossovere şi SUV vor face ca obiectivul de reducere a emisiilor să fie mult mai dificil de atins de industria auto din Europa”, arată David Leggett, analist la GlobalData.
Citiţi articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro
TE-AR MAI PUTEA INTERSA ŞI:
Test drive Renault Captur Mk2 (model 2020)
Deloitte: Maşinile electrice rămân scumpe pentru români
Noi promisiuni privind transportul elevilor navetişti
Schaeffler AG a finalizat fuziunea cu Vitesco Technologies Group AG care a...
•Ada Ștefan2 octombrie 2024Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, se clasează, și...
•Flote Auto25 septembrie 2024Confruntat cu dificultăți financiare semnificative pe fondul unei tranziții incerte la modelele...
•Flote Auto20 septembrie 2024Peste 400 de elevi au început anul școlar susținuți de sediile Continental...
•Flote Auto20 septembrie 2024
Comentați?