Advertisement

Reclama pe facebook
Home Administrare flote Fiscalitate Honda, Ford și GM nu-și mai fac reclamă pe Facebook

Honda, Ford și GM nu-și mai fac reclamă pe Facebook

Boicot! Trei companii auto au decis să ”șunteze” cea mai celebră rețea de socializare și să-și sisteze campaniile de publicitate în Statele Unite. Adio, reclamă pe Facebook!

Toată lumea intră pe Facebook! Mai exact, pe glob, aproape 1,5 miliarde de persoane sunt active zilnic pe celebra rețea. Iar asta conferă rețelei de socializare o uriașă influență. Iar dacă-ți faci reclamă aici, ajungi să-ți atingi targetul fără discuții.

Și atunci, cum de trei companii mari din domeniul auto au decis să renunțe la ”binefacerile” postării reclamelor pe Facebook? În primul rând, trebuie să spunem că doar diviziile din Statele Unite au decis să boicoteze rețeaua de socializare. Iar în toate cele trei cazuri, cauza este  lipsa de eficiență a Facebook în a înlătura ”conținutul dăunător” companiilor americane. Și nu este singura companie care ia o astfel de măsură.

GM nu-și mai face reclamă pe facebook

Fără reclamă pe Facebook

Și diviziile din Statele Unite ale lui Honda și Ford au decis vinerea trecută să nu mai cheltuiască bani pe reclamele Facebook, la fel ca și compania americană producătoare de înghețată Ben & Jerry. Campania #StopHateForProfit este în desfășurare.

”Nu suntem mulțumiți de progresul pe care l-a făcut Facebook până în prezent, drept urmare am oprit investițiile noastre pe această platformă. Le susținem eforturile de a lua măsuri mai rapid, de a schimba situația și de a reveni la un spațiu digital mai sigur, care să oglindească valoarea companiei noastre”, spune General Motors în comunicatul oficial.

➡ Honda și GM, împreună pentru vehiculele electrice 💡

Ford USA încă evaluează eforturile Facebook, Instagram, Twitter și TikTok, dar și-a reluat prezența pe platformele Alphabet, Youtube și Pinterest, după o pauză de 30 de zile.

”Continuăm evaluarea și monitorizarea tuturor platformelor, observând dacă progresul corespunde cu cerințele noastre. Vom continua să fim implicați activ în inițiativele industriei, conduse de ANA (asociația companiilor americane care își fac reclamă, n.r.), pentru a aduce mai multă transparență și a susține măsuri de încredere pentru curățarea eco-sistemului social-media”, a spus un reprezentant Ford.

via Bloomberg

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

companie
Fiscalitate

Germania va acorda, până în 2028, noi facilități pentru mașinile electrice de companie

Angajații germani care conduc o mașină de companie complet electrică beneficiază deja...

acciza
CarburanţiFiscalitate

Ministerul Finanțelor propune creșterea subvenției la acciza pentru combustibil pentru transportatori și distribuitori

Ministerul Finanțelor a publicat în transparență un proiect de act normativ prin...

Mini
Fiscalitate

Mini, în centrul negocierilor dintre BMW și Comisia Europeană privind suprataxele vamale

Mini, marca britanică BMW își prezintă argumentele în fața Comisiei Europene pentru...

Decontul precompletat de TVA
Fiscalitate

Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA. Opinie EY România

Decontul precompletat RO e-TVA a generat multă efervescență în spațiul public, așa...