Honda Civic, rățușca cea… rapidă

Există mașini care fie îți plac de la bun început fie nu-ți plac și pace! Așa a fost și prima generație de Ford Focus, așa este și noua generație de Civic. Între timp, ce și-au imaginat unii că va deveni trend, a devenit. La fel, zic mulți, va fi și cu noul Civic.



Civic

Indiferent dacă îi place sau nu mașina, oricărui pasionat al mărcii Honda va fi încântat că marca japoneză a revenit la suspensiile independente pe spate. După ce generații la rând au fost singurii de pe piață cu așa ceva la o mașină cu tracțiune față, au avut și două generații (VIII și IX) care au abuzat de o punte semi-independentă. Iar fanii n-au fost foarte încântați. Degeaba aveau sistemul Magic Seats care transforma habitaclul într-unul foarte spațios, degeaba mașina ajungea la un portbagaj uriaș. Pasionații mărcii nu făceau și nu fac zilnic servicii de transport mobilier pentru a avea nevoie de un portbagaj atât de mare, dar apreciau din plin confortul și ținuta de drum oferite de suspensiile independente.

Manga style

Desenele animate japoneze, denumite generic manga, par să fi stat la baza designului mașinilor. Dacă, atunci când erați mici, vă uitați la Sandy Bell, sunt șanse foarte mari să vă placă și cum arată noul model. De asemenea, dacă vă plac mașinile cărora le sunt exagerate estetic anumite componente, noul Civic este pentru voi. Dacă, în schimb, vă plac mașinile “low profile” care vor să treacă total neobservate, Civic 2017 nu este pentru voi. Remarc la mașină câteva detalii încântătoare cum ar fi eleronul din partea de sus a hayonului și cel de la baza acestuia. Cele două fac parte dintr-un complex aerodinamic menit nu doar să scadă rezistența la înaintare dar și să contribuie la o curgere neturbionată a aerului și, implicit, la o ținută mai bună de drum.

Citește mai multe aici

Adaugati comentariu