Advertisement

grupul psa
Home Piaţa auto Industrie auto Grupul PSA se pregăteşte de reluarea activităţilor din Europa

Grupul PSA se pregăteşte de reluarea activităţilor din Europa

În timp ce fabricile sale sunt închise, Grupul PSA lucrează la un calendar pentru reluarea activităţilor sale în Europa.

Grupul PSA, ce deţine cinci mărcile Citroën, DS Automobiles, Opel, Peugeot şi Vauxhall, a anunţat că va stabili un program de reluare „treptat şi sigur” pentru activităţile sale industriale ”în cadrul dialogului social, ţinând seama de contextul crizei de sănătate şi de rezultatele auditurilor de implementare a unor măsuri sanitare întărite şi adaptate fiecărei zone de activitate”.

În această abordare, grupul se bazează pe principiul „pregăteşte, testează, porneşte”, pentru a defini noile date de redeschidere a fabricilor auto europene, „care va integra, de asemenea, capacitatea furnizorilor de a susţine aceste reporniri”.

Grupul reaminteşte că a luat o serie de măsuri, cum ar fi telemunca, „atunci când activitatea o permite sau măsuri de protecţie care depăşesc recomandările autorităţilor din Sănătate, în cazul în care este necesară prezenţa în zonele operaţionale”. Acesta este cazul magazinelor centrale de distribuţie a pieselor de schimb, care „îndeplinesc în continuare o misiune esenţială pentru menţinerea întreţinerii, în special a vehiculelor pentru fluxul logistic de medicamente şi produse alimentare, precum şi pentru mobilitatea îngrijitorilor şi a persoanelor ce locuiesc în mediul rural”.

Citeşte şi:

Fuziunea PSA-FCA, erodată de criza Covid-19? Capitalizarea bursieră, în cădere liberă

Grupul reaminteşte, de asemenea, că a definit un protocol sanitar pe care l-a aplicat în diferitele sectoare de activitate: comercială, industrială şi terţiară, inclusiv în zona de cercetare şi dezvoltare.

„Departamentul de resurse umane a prezentat acest proiect reprezentanţilor organizaţiilor sindicale care şi-au adus propriile contribuţii. Compania se angajează să lanseze audituri pentru a asigura implementarea perfectă a acestor protocoale de securitate”.

Începând din data de 16 martie, Grupul PSA a închis cele 14 uzine pe care le deţine în Spania (Madrid, Vigo, Zaragoza), Franţa (Mulhouse, Poissy, Rennes, Sochaux), Germania (Eisenach, Rüsselsheim), Marea Britanie (Ellesmere Port, Luton), Polonia (Gliwice), Portugalia (Mangualde) şi Slovacia (Trnava).

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

ACAROM
Industrie auto

ACAROM: Producția auto din România a crescut cu 8,7% în primul semestru, la 292.378 de unități

În primele șase luni din 2024, producția de automobile în România a...

Twingo E-Tech Electric
Industrie auto

Renault va produce în Slovenia, modelul Twingo E-Tech Electric, cu un preț sub 20.000 de euro

Renault şi Guvernul sloven au încheiat un memorandum de înţelegere pentru producţia...

AutoturismeFlotă verdeIndustrie auto

Sunt SUV-urile electrice o investiție bună?

Nu mai este o noutate faptul că piața autoturismelor electrice este în...

ContiTech
Industrie auto

Continental are la Timișoara unul dintre cele mai mari laboratoare de testare ContiTech din Europa

Compania de tehnologie Continental a inaugurat, în cadrul ContiTech Timișoara, noua locație...