Advertisement

grupul psa
Home Piaţa auto Industrie auto Grupul PSA se pregăteşte de reluarea activităţilor din Europa

Grupul PSA se pregăteşte de reluarea activităţilor din Europa

În timp ce fabricile sale sunt închise, Grupul PSA lucrează la un calendar pentru reluarea activităţilor sale în Europa.

Grupul PSA, ce deţine cinci mărcile Citroën, DS Automobiles, Opel, Peugeot şi Vauxhall, a anunţat că va stabili un program de reluare „treptat şi sigur” pentru activităţile sale industriale ”în cadrul dialogului social, ţinând seama de contextul crizei de sănătate şi de rezultatele auditurilor de implementare a unor măsuri sanitare întărite şi adaptate fiecărei zone de activitate”.

În această abordare, grupul se bazează pe principiul „pregăteşte, testează, porneşte”, pentru a defini noile date de redeschidere a fabricilor auto europene, „care va integra, de asemenea, capacitatea furnizorilor de a susţine aceste reporniri”.

Grupul reaminteşte că a luat o serie de măsuri, cum ar fi telemunca, „atunci când activitatea o permite sau măsuri de protecţie care depăşesc recomandările autorităţilor din Sănătate, în cazul în care este necesară prezenţa în zonele operaţionale”. Acesta este cazul magazinelor centrale de distribuţie a pieselor de schimb, care „îndeplinesc în continuare o misiune esenţială pentru menţinerea întreţinerii, în special a vehiculelor pentru fluxul logistic de medicamente şi produse alimentare, precum şi pentru mobilitatea îngrijitorilor şi a persoanelor ce locuiesc în mediul rural”.

Citeşte şi:

Fuziunea PSA-FCA, erodată de criza Covid-19? Capitalizarea bursieră, în cădere liberă

Grupul reaminteşte, de asemenea, că a definit un protocol sanitar pe care l-a aplicat în diferitele sectoare de activitate: comercială, industrială şi terţiară, inclusiv în zona de cercetare şi dezvoltare.

„Departamentul de resurse umane a prezentat acest proiect reprezentanţilor organizaţiilor sindicale care şi-au adus propriile contribuţii. Compania se angajează să lanseze audituri pentru a asigura implementarea perfectă a acestor protocoale de securitate”.

Începând din data de 16 martie, Grupul PSA a închis cele 14 uzine pe care le deţine în Spania (Madrid, Vigo, Zaragoza), Franţa (Mulhouse, Poissy, Rennes, Sochaux), Germania (Eisenach, Rüsselsheim), Marea Britanie (Ellesmere Port, Luton), Polonia (Gliwice), Portugalia (Mangualde) şi Slovacia (Trnava).

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Bosch
Industrie auto

IAA Transportation 2024: Bosch se dezvoltă cu software și tehnologie pentru camioane și furgonete

Transportul de marfă este un pilon important al economiei. Pentru a beneficia...

Schaeffler AG
BusinessIndustrie auto

Schaeffler a finalizat fuziunea cu Vitesco Technologies Group. Ce se întâmplă în România

Schaeffler AG a finalizat fuziunea cu Vitesco Technologies Group AG care a...

Bosch
Industrie auto

Bosch este al cincilea cel mai dorit angajator din România

Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, se clasează, și...

Volkswagen
Industrie auto

Volkswagen și-ar putea reduce forța de muncă cu 10% în Germania

Confruntat cu dificultăți financiare semnificative pe fondul unei tranziții incerte la modelele...