ERGO a achiziționat Credit Europe Asigurări. ASF aprobă tranzacția

Grupul de asigurări ERGO a achiziționat Credit Europe Asigurări (CEA), tranzacția fiind finalizată după primirea aprobării finale de la Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) în 19 iulie 2016, însă părțile au agreat ca prețul de achiziție să nu fie dezvăluit.



contract

„Procesul de aprobare a tranzacției a început în decembrie 2015. Aceasta achiziție asigură prezența completă a grupului ERGO pe piața asigurărilor de viață și generale din România. Compania va funcționa sub brandul ERGO după ce procesul de rebranding va fi finalizat. Toate polițele de asigurare vor rămâne în vigoare și vor trece sub brandul ERGO cu toate drepturile și obligațiile nemodificate”, precizează reprezentanții Credit Europe Asigurări.

Potrivit acestora, toate acțiunile companiei de asigurări generale Credit Europe Asigurări-Reasigurări S.A. sunt deținute în prezent de ERGO Austria International AG și ERGO Versicherung AG, care fac parte din Grupul ERGO, unul dintre cele mai mari grupuri de asigurări din Germania și Europa.

Credit Europe Asigurări, cu sediul în București, este o companie de asigurări generale, iar portofoliul companiei include în principal asigurări de clădiri/locuințe și bunuri conținute, asigurări Casco, asigurări de accidente a persoanelor, asigurări de asistență medicală în străinătate și asigurări de răspundere civilă.

În 2015, compania a înregistrat un volum de prime brute subscrise de 9,1 milioane de euro, situandu-se, astfel, pe locul 16 în topul companiilor de asigurări generale din România, în funcție de volumul de prime brute subscrise.

Grupul ERGO este prezent pe piața românească de asigurări din anul 2010, prin compania de asigurări de viață ERGO Asigurări de Viață. Portofoliul companiei include atât asigurări de viață tradiționale, cât și asigurări de tip unit linked, index linked, a accidentelor de persoane și de sănătate. ERGO Asigurări de Viață s-a situat pe locul 9 pe piața asigurărilor de viață, cu un volum de prime brute subscrise în anul 2015 de peste 10 milioane euro.

Strategia ERGO pe termen lung în Romania este de a se situa printre jucătorii de top din piața de profil, în baza unei creșteri profitabile atât pe segmental asigurărilor de viață, cât și al asigurărilor generale, luând în considerare intrarea pe piața asigurărilor RCA.

 

Adaugati comentariu