Advertisement

Ford KugFord Kuga PHEV floteauto.roa PHEV floteauto.ro
Home Piaţa auto Autoturisme Ford Kuga PHEV: livrări sistate. Bateria poate lua foc!

Ford Kuga PHEV: livrări sistate. Bateria poate lua foc!

După ce zvonul s-a răspândit prin presa internațională, Ford a confirmat sistarea livrărilor lui Kuga PHEV. Motivul: bateria poate lua foc la încărcare.

Acest pericol planează doar asupra exemplarelor fabricate până la 26 iunie 2020, a căror livrare a fost suspendată temporar. Decizia a fost luată după ce patru autoturisme au luat foc în timpul încărcării, posibil din cauza încingerii bateriei. Ford spune, de asemenea, că a contactat proprietarii de Kuga PHEV și le-a recomandat să nu încarce bateriile de la priză până când compania nu va descoperi problema.

➡ Iată cele mai ieftine hibride plug-in din România! 💡

Până acum nu a fost transmis un comunicat oficial legat de componenta problematică, dar speculațiile indică defecțiuni la modulul de încărcare a bateriei. Această problemă afectează mulți clienți, dacă ținem cont că vânzările în Europa ale versiunii plug-in hybrid se ridică la jumătate din numărul total de unități Kuga comercializate. La nivel global, aproximativ 27.000 de unități au fost asamblate înainte de 26 iunie, deci intră sub incidența anunțului.

Ford Kuga PHEV floteauto.ro

Kuga PHEV în România

În oferta Ford România, versiunea Kuga PHEV în echiparea Titanium pornește de la 36.350 euro (preț de listă), dar beneficiază de un discount de 2.700 euro, ajungând la un preț recomandat de 33.650 euro.

Sistemul de propulsie plug-in are la bază un motor aspirat pe benzină de 2,5 l și 152 CP, la care este cuplat un motor electric de 132 CP. Bateria Li-ion are o capacitate brută de 14,4 kWh (10,6 kWh utili) și promite o autonomie WLTP de 56 km.

Ford Kuga PHEV floteauto.ro

Ambele motoare antrenează puntea față (deci nu are tracțiune integrală), dezvoltă un total de 224 CP și accelerează SUV-ul compact în 9,2 s până la 100 km/h, imprimându-i o viteză maximă de 200 km/h. Ca și sistemul de tracțiune, și garda la sol de 16 cm arată că hibridul plug-in nu are ambiții de off-roader.

Pe măsură ce vom primi vești proaspete legate de evoluția problemei vi le vom prezenta.

via autocar

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

TCO
Flotă verde

Unde a ajuns România pe drumul către mobilitatea electrică? TCO mașini electrice vs TCO mașini termice

Costul total de deținere (TCO) al unei mașini electrice în România, de...

vehicule electrice
Flotă verde

Încărcarea încă încetinește achiziționarea unui vehicul electric. Studiu GiPA

Utilizatorii noi de vehicule electrice sunt mulțumiți de experiența de conducere, deși...

electrificarea flotelor
Flotă verde

Leaseurope către UE: ”Nu forțați electrificarea flotelor corporative. Stimulați-o!”

În loc să forțeze companiile să-și electrifice complet flotele de vehicule, UE...