Ferrari ieftinit cu 45.000 euro, „vedeta” reducerilor de Black Friday la eMag

Cu ocazia Black Friday din acest an, programat să aibă loc pe data de 15 noiembrie, reprezentanţii eMag estimează vânzări de peste 500 de milioane de lei, "vedetă" fiind un bolid Ferrari, care va beneficia de o reducere de 45.000 de euro.



ferrari

„Ne propunem ca livrarea produselor să se facă în 13 zile, până pe 28 noiembrie. Este şi un motiv pentru care Black Friday din acest an să fie pe 15 noiembrie, şi nu pe 22 sau pe 24 noiembrie. Ne propunem să atingem acest obiectiv în 99% din total. Pentru cei care nu primesc coletele la timp, vom reface comenzile şi îi vom recompensa pe acei clienţi, pentru că este greşeala noastră. Primele cinci zile sunt foarte importante, toate companiile de curierat lucrând non-stop, astfel că 70% dintre comenzi vor fi expediate în aceste prime cinci zile”, a precizat Iulian Stanciu, directorul general al eMag.

Reducerile totale vor fi însuma 270 de milioane de lei, pentru 3,5 milioane de produse la promoţie, pregătite atât de eMag, cât şi de peste 8.000 de market selleri, parteneri ai companiei, prin Markerplace.

„Pentru ediţia din acest am, am investit 3 milioane de euro numai în servere, servicii de hosting, cloud şi dezvoltare. De asemenea, ne-am orientat mult în parteneriatul cu firmele de curierat – Fan Courier, Sameday, apoi 250 de easyboxuri, Poşta Română – prin 625 de oficii poştale şi în cele trei showroom-uri eMag. 30 de milioane de euro este investiţia companiilor de curierat în centre logistice, în acest an”, a adăugat Iulian Stanciu.

La vânzare vor fi disponibile produse speciale, printre care se va afla în premieră un Ferrari GTC 4 Lusso – cu o reducere de 45.000 de euro (de la 308.000 euro la 263.000 euro), servicii de închirieri de maşini, precum şi servicii de car sharing.

Conform unui studiu eMag şi Kantar, 89% dintre români ştiu ce este Black Friday, faţă de 71% în 2015. Totodată, 50% dintre români au declarat că intenţionează să cumpere ceva de Black Friday, faţă de 45% – în 2015 şi 16% – în 2012.

La ediţia anterioară a evenimentului de shopping s-au înregistrat 9,3 milioane de vizite online, iar 78% au provenit de pe dispozitive mobile, faţă de 69% în 2018 şi 54% în 2015.

Companie românească fondată în anul 2001, eMAG a devenit un lider în retailul online în România, având prezenţe în Bulgaria, Ungaria şi Polonia. Prin intermediul platformei Marketplace, eMAG aduce valoare celor peste 27.000 de selleri din toate cele patru ţări în care activează.

În 2018, veniturile grupului eMag au crescut cu 17,5%, până la 4,77 miliarde de lei, comparativ cu datele din anul precedent.

 

CITEŞTE ŞI:

Instanţa a sistat construcţia Autostrăzii Sebeş-Turda. Află motivul

Au început controalele în transportul alternativ. Ce a găsit Poliţia Rutieră

Inspectorii antifraudă au amendat cu peste 4 mil. lei firmele auto

 

Adaugati comentariu