A doua generație a lui Dacia Duster pick-up ar putea avea șanse mai mari de industrializare decât prima.
L-am condus și am rămas impresionați de calitatea fabricației și de modul în care se conduce. Primul test exclusiv realizat în România cu noua Dacia Duster Pick-Up.
Și prima generație Duster a avut o versiune pick-up dar producția a fost scăzută, fiind întâlnită mai ales în flota Petrom. Acesta era de tip cabină simplă și avea exact gabaritul lui Duster și tracțiune integrală.
Tot pe baza primei generații Duster, în America de Sud a fost comercializat modelul Duster Oroch, bazat tot pe prima generație Duster. Avea cabină dublă, o benă mai mică decât Duster pick-up produs în România și nu avea tracțiune integrală. Cu 4,70 m lungime era însă mai lung decât Duster. În America de Sud a avut un mare succes fiind vândut în aproape 29.000 unități în 2017.
O dată cu a doua generație Duster, carosierul Romturingia, localizat în Câmpulung, aproape de fostele uzine Aro, a realizat un prototip pentru o nouă generație pick-up Duster.
Deși Romturingia nu comentează pe marginea subiectului și oficialii Dacia au evitat să își anunțe intențiile noi credem că de această dată cooperarea Dacia-Romturingia a trecut la un nou nivel și sunt șanse mari, în opinia noastră, ca acest model să fie produs într-o cadență mult mai mare decât prima.
Explozia fenomenului SUV a condus și la o cerere în creștere și pentru pick-up-uri dar nu numai în scop de mașini de muncă ci și de mașini pentru călătorii și aventură.
Am condus în premieră mondială a doua generație Duster pick-up care are ca și prima generație cabină simplă și tracțiune integrală. Dinensiunile exterioare sunt absolut identice cu ale lui Duster. Citește mai departe pe site-ul autoexpert.ro.
Comentați?