eMag începe livrarea coletelor cu vehicule electrice

Retailerul online eMag a lansat în premieră pentru piaţa românească, alături de Sameday, serviciul eMAG Green Delivery, bazat pe livrarea coletelor cu automobile 100% electrice.



eMag

Noul serviciu va fi activ pentru livrarea planificată în Bucureşti şi judeţul Ilfov, într-o primă etapă, urmând ca în două luni să fie extins şi pentru alimentarea reţelei easybox.

”Împreună cu Sameday, ne propunem ca în următoarele şase luni să ajungem la 70 de vehicule 100% electrice şi, treptat, să reducem amprenta de carbon pe care o lăsăm asupra mediului înconjurător”, a spus Radu Ilinof, director customer experience eMAG.

Pentru început, livrarea eMAG Green Delivery va include şase automobile Nissan E-NV200, fiecare cu o capacitate de peste 200 de colete şi autonomie între 200 şi 300km.

Staţiile de încărcare ale automobilelor electrice sunt alimentate cu energie 100% verde. Prin reţeaua easybox, eMAG vrea să contribuie la reducerea consumului de dioxid de carbon datorită numărului mai mic de drumuri parcurse de o maşină pentru a livra comenzile.

„În loc de 50 de drumuri cât ar face în cazul livrării tradiţionale pentru 50 de colete, cu livrarea la easybox va face un singur drum. Potrivit studiilor, ridicarea unui colet prin intermediul easybox reduce consumul de dioxid de carbon cu cel puţin 20,5% faţă de metoda tradiţională de livrare a coletului prin intermediul serviciilor de curierat. Mai mult, dacă pentru fiecare colet în parte livrat prin intermediul firmelor de curierat se produc 300g emisii de dioxid de carbon, un colet încărcat într-un sistem de lockere presupune un consum de numai 14g de dioxid de carbon. De altfel, şi consumul de combustibil este semnificativ diminuat în utilizarea livrării prin sistemul de lockere (0,01l/colet), în timp ce livrarea prin servicii de curierat clasic presupune un consum de 0,23l de combustibil pentru fiecare colet”, au explicat reprezentanţii companiei.

 

CITEŞTE ŞI:

Producţia auto din România a depăşit anul trecut 490.000 de vehicule

Industria auto din Europa se confruntă cu spectrul unor amenzi uriaşe

Test drive Renault Captur Mk2 (model 2020)

 

Adaugati comentariu