Ediţii Speciale Enel cu Mercedes-Benz şi Nissan

Enel a semnat cu Mercedes-Benz şi Nissan acorduri pentru promovarea mobilităţii electrice în Italia. Acordurile se referă la Ediţia Specială Enel de Mercedes-Benz Clasa B Electric Drive şi Nissan LEAF 100% electric, primele automobile din lume, în ediţie limitată, ce vor purta logo-ul unei companii importante de utilităţi.



Automobilele electrice au fost prezentate simultan la sediile Enel din Roma şi Milano. Angajamentul Enel de a susţine mobilitatea electrică se manifestă pentru prima dată printr-un acord de co-marketing cu producătorii auto. Ambele automobile sunt modele vârf de gamă în ediţie limitată, cu dotări opţionale complete. Obiectivul este de a crea un grup de „ambasadori” ai mobilităţii electrice şi ai valorilor asociate acesteia.

În plus faţă de activităţile comune cu Merceded-Benz şi Nissan pentru promovarea automobilelor din Ediţia Specială, Enel va derula iniţiative de marketing specifice pentru încurajarea utilizării de automobile electrice în rândul celor peste 32.000 de angajaţi ai Enel Group din Italia.

„Odată cu lansarea Ediţiei Enel de Mercedes-Benz Clasa B Electric Drive şi Nissan LEAF 100% electric, am devenit prima companie de utilităţi din lume care a încheiat acorduri cu producători auto pentru a dezvolta o ediţie specială de automobile electrice. Mobilitatea electrică nu mai este un instrument disponibil doar pentru cei câţiva amatori înrăiţi, ci este o alternativă din ce în ce mai accesibilă pentru toată lumea, în special pentru cei care îşi doresc să călătorească sustenabil”, arată Nicola Lanzetta, Director pentru Piaţa din Italia la Enel.

Potrivit reprezenatnţilor Enel, reîncărcarea rapidă a o maşină poate fi reîncărcată în aproximativ 20 de minute , aceasta fiind durata unei opriri obişnuite într-o zonă de servicii

„Mercedes-Benz se dedică reducerii consumului de carburant şi al emisiilor ca nimeni altcineva. Avem deja zece automobile hibrid incluse în gama noastră de produse, şi prin modelul smart am  deschis calea pentru mobilitate 100% electrică”, a spus Roland Schell, Preşedintele Mercedes-Benz în Italia.

Enel pentru mobilitatea electrică

Din 2010, Enel a implementat o serie de proiecte pilot în Italia pentru dezvoltarea mobilităţii electrice cu zero-emisii, prin încheierea de parteneriate strategice cu producatori auto, operatori din industrie şi autorităţi şi prin construirea unei reţele naţionale de încărcare care include în prezent aproximativ 2.000 de staţii de încărcare instalate.

Enel este, de asemenea, prezentă pe piaţă prin gama Enel Drive a Enel Energia, care urmăreşte să răspundă tuturor nevoilor celor care îşi doresc să conducă vehicule electrice, de la pachete  All-inclusive, cu un preţ fix indiferent de consum, până la un pachet Free pentru care se plăteşte doar ceea ce se consumă. Ambele oferte pot fi limitate la încărcarea din staţii publice, sau pot include încărcarea atât din staţii publice, cât şi private, prin închirierea infrastructurii de încărcare de acasă, dedicată clienţilor.

Nissan şi mobilitatea electrică

De mai multe decenii, Nissan investeşte într-o mobilitate mai curată şi mai eficientă, iar astăzi este liderul pieţei de mobilitate electrică, furnizând tehnologii de ultimă generaţie atât pentru sectorul privat, cât şi pentru cel public şi companii, şi continuând în acelaşi timp să investească în cercetare şi dezvoltare în acest domeniu, pentru a întâmpina viitoare provocări.

În plus faţă de dezvoltarea vehiculelor electrice, Nissan este implicată în dezvoltarea şi promovarea mobilităţii electrice. Iniţiativele sale în acest domeniu includ producerea bateriilor litium-ion reciclabile şi reutilizabile, implementarea infrastructurii de încărcare şi a dispozitivelor de încărcare rapidă fixe şi mobile pentru vehicule electrice, sisteme bidirecţionale între vehicule şi case, precum sistemul „LEAF to Home” şi sistemele „Vehicle to Grid” pentru integrarea automobilelor şi a reţelelor de distribuţie a energiei, transformând conceptul de vehicul de la un mijloc de transport la un transportator de energie.

Sustenabilitatea în cadrul grupului Daimler

Daimler dezvoltă automobile, vehicule comerciale şi industriale compatibile-ecologic şi urmăreşte să creeze o relaţie responsabilă cu mediul înconjurător şi resursele naturale, în toate sectoarele de afaceri.

Din acest motiv, Daimler analizează şi gestionează toate procesele acordând atenţie impactului acestora asupra mediului. Aceasta este o orientare-cheie în cercetare şi dezvoltare şi se referă la întreaga perioadă de viaţă a produsului: de la producţia pregătită pentru reciclare la utilizarea materialelor regenerabile şi propulsia eficientă. Organizăm diversele stadii ale producţiei într-un mod cât mai prietenos cu mediul, iar în fabrici utilizăm tehnici pentru a economisi energie şi apă şi pentru a reduce emisiile şi deşeurile.

Oferim clienţilor noştri servicii de ultimă generaţie pentru mobilitate şi informaţii pentru protejarea mediului înconjurător, promovând utilizarea responsabilă a vehiculelor Mercedes-Benz pentru a reduce consumul de carburant şi emisiile de CO2.

Strategia Daimler implică optimizarea motoarelor cu combustie internă, producţia sistemelor cu
propulsie hibridă pentru nu mai puţin de zece modele şi dezvoltarea de automobile şi vehicule
comerciale 100% electrice.

Transparenţa este cea care ghidează Daimler. Doar angajaţii perfect informaţi pot îmbunătăţi concret protecţia mediului în interiorul companiei. Iar dialogul Daimler cu publicul este o sursă constantă de idei pentru îmbunătăţire.

 

 

Adaugati comentariu