DPDgroup: o nouă strategie de poziționare și comunicare

Compania anunță un nou nume pentru DPD în Europa: DPDgroup, care va avea o nouă strategie de poziționare și comunicare cu partenerii și clienții săi. DPDgroup abordează o identitate vizuală dinamică și simplă în același timp, prin care transmite atributele brandului: siguranță, apropiere de client, profesionalism și încredere. DPDgroup se identifică sub noul slogan: DPD – your delivery experts.



dpdgroup dpd romania

Noua strategie de pozționare și comunicare presupune adoptarea unei noi identități vizuale, respectiv lansarea unui nou logo. DPDgroup devina marca și brandul rețelei GeoPost, holdingul deținut de grupul francez La Poste și care a înregistrat în 2014 vânzări de 4,9 miliarde €.

dpdgroup dpd romania - floteauto 2

DPD România este parte a DPDgroup, lider european în curieratul rutier. În România, DPD se află în top 3 companii de curierat Prin tehnologia inovatoare, cunoașterea pieței locale și cele două servicii Predict și Pickup, DPD România oferă cea mai bună experiență de livrare atât expeditorilor, cât și destinatarilor. Cu o echipă de peste 500 de angajați și francizori și având acces la o rețea europeană de 16.000 sedii Pickup, DPD România livrează anual 4,8 milioane de colete.

dpdgroup dpd romania - floteauto 3

DPDgroup este partenerul care oferă suport magazinelor online în dezvoltarea acestora pe plan internațional, oferind clienților săi cea mai simplă și plăcută experiență de livrare. Predict și Pickup sunt cele două semnături proprii DPDgroup.

Predict 1H este serviciul interactiv de livrare, extins în peste 20 de țări, care le va oferi clienților un mesaj de notificare cu o fereastră de livrare de o oră. Predict le oferă clienților și posibilitate schimbării orei și adresei de livrare.

Pichup devine brandul DPDgroup pentru sediile de colectare și predare colete în întreaga Europă, oferind clienților acces la peste 16.000 de sedii.

dpdgroup dpd romania - floteauto 4

De asemenea, toate subsidiarele GeoPost vor adopta o identitate vizuală comună. Cu o puternică imagine în piețele locale, Chronopost Franța, SEUR Spania și Interlink Express UK vor adopta identitatea vizuală a DPDgroup.

dpdgroup dpd romania - floteauto 52014 a reprezentat un an cheie pentru dezvoltarea DPD la nivelul regiunii balcanice și un start bun pentru următorii 5 ani, în care DPD România urmează să joace un rol important în această regiune. Creșterile înregistrate anul trecut la nivel de venituri, volume și profit se datorează în primul rând sprijinului și suportului grupului DPD. Aceste rezultate nu sunt întâmplătoare, ele reprezintă investițiile susținute din ultimii ani, dar și munca întregii echipe DPD România, de la echipa de management până la curierii din teren. Toate acestea s-au concretizat în ceea ce reprezintă DPD astăzi: o companie puternică, o echipă unită și rezultate foarte bune. Anul 2014 mă face să fiu încrezător în atingerea obiectivelor și viziunii GeoPost în regiune. Vom continua să inovăm și să creăm servicii cât mai convenabile și flexibile pentru clienți, devenind astfel parteneri de încredere ai acestora.“ declară Lucian Aldescu, CEO DPD România.

Adaugati comentariu