Livrările internaţionale efectuate de DPD România sunt direcţionate către Europa Centrală şi de Est (60%), iar restul de 40%, spre Europa de Vest.
Principala destinaţie este Bulgaria (30%), urmată în clasament de Ungaria, cu o pondere de aproximativ 20% din total, Germania, cu aproape 10% şi Italia, cu peste 7%.
„Numărul românilor care aleg să trimită colete în afara ţării este tot mai mare, iar acest lucru s-a reflectat în livrările internaţionale înregistrate de la începutul anului. Sărbătorile Pascale au reprezentat cea mai aglomerată perioadă pentru trimiterile din ţară către străinătate, generând creşteri de 20% ale volumelor curierilor DPD România faţă de o perioadă obişnuită”, a arătat Lucian Aldescu, CEO DPD România.
Potrivit estimărilor companiei, o evoluţie asemănătoare se va înregistra şi la finele anului, în preajma sărbătorilor de iarnă, perioadă în care, de regulă, volumul coletelor trimise de către români către o adresă din afara României creşte considerabil.
„Prognoza noastră arată că evoluţia pozitivă înregistrată atât la nivelul exporturilor, cât şi
la cel al importurilor, se va menţine pe întreg parcursul anului, vânzările online continuând să joace un rol important în această creştere”, a adăugat Lucian Aldescu.
În ceea ce priveşte volumul coletelor primite de către români din afara ţării, acestea vin din Ungaria, Polonia, Marea Britanie, Olanda şi Germania, ţări care au generat mai bine de jumătate din totalul importurilor din perioada de referinţă.
DPD România este parte a DPDgroup, lider european în curieratul rutier. În România, DPD se află în top trei companii de curierat. Cu o echipă de peste 1.200 de angajaţi şi francizori şi având acces la o reţea europeană de 16.000 de sedii Pickup, DPD România livrează anual peste 10 milioane de colete.
Comentați?