Dezvoltatorii soluției innoTMS de gestionare digitală a operațiunilor din domeniul transporturilor de marfă țintesc extinderea cu 30% a afacerilor pe piața din România, unde deservesc deja un portofoliu de companii cu flote medii și mari aflate în regiuni din vestul și nord-estul țării.
Potențialul digitalizării transporturilor este semnificativ în România, unde se estimează că mai puțin de 80% din marile firme de transport au implementat astfel de soluții de management al operațiunilor, în timp ce 70% din firmele medii și mici sunt slab digitalizate sau deloc.
“innoTMS este lider de piață în Ungaria, oferind un avantaj competitiv companiilor care folosesc această soluție, fie că fac transport intern sau internațional. Beneficiile acestui program complex țin în primul rând de transparentizarea și simplificarea proceselor administrative și de un control sporit al costurilor. În contextul actual în care sectorul transporturilor este afectat de lipsa predictibilității, creșterea prețului combustibilului și lipsa șoferilor, un management sporit al cheltuielilor este esențial, iar răspunsul este digitalizarea. Mă bucură feedbackul pozitiv primit de la clienți, care ne confirmă că ținta de a ajunge la o cotă de piață de 15% în următorii 5 ani este realistă”, a precizat Levente Gall, reprezentantul innoTMS în România, al cărui background profesional include 14 ani de activitate în domeniul telematicii.
Spre deosebire de alte soluții, innoTMS are marele avantaj de a oferi un soft cloud-based, ceea ce elimină costuri legate de echipamente hardware și permite accesarea informațiilor din orice locație care dispune de o conexiune Internet. Soluția permite de asemenea actualizarea în timp real a informațiilor și accesul tuturor utilizatorilor la cele mai recente date.
Sistemul reduce semnificativ volumul de muncă manuală a angajaților prin aceea că integrează datele de la diferiți furnizori cum sunt companiile de telematică, furnizorii de combustibil, băncile etc.
Clienții care utilizează soluția digitală innoTMS au raportat scăderea stresului angajaților care nu mai sunt nevoiți să verifice telefonic statusul unei comenzi. Odată introdusă în sistem, datele despre comandă sunt accesibile tuturor părților interesate din cadrul companiei: șofer (pe tabletă&smartphone), departamentul de facturare, departamentul de raportare etc. Soluția exclude în totalitate riscul ca unele comenzi de transport să nu fie facturate, erori care apar inevitabil în activitatea companiilor nedigitalizate. Posibilitatea integrării soluției cu sisteme externe și furnizori de servicii îi adaugă relevanță în raport cu activitatea companiilor.
Prin aplicația mobilă innoTMS dedicată șoferilor este posibilă scanarea și încărcarea documentelor de transport, iar facturarea, gestionarea creanțelor și managementul curselor sunt mai simple și mai eficiente.
Soluția innoTMS pentru digitalizarea operațiunilor din transporturi a fost dezvoltată în Ungaria de compania Innomedio Kft. Cu o activitate de peste 15 ani în domeniu, compania este lider de piață în Ungaria și are peste 150 de clienți, printre care se numără cei mai mari transportatori ai țării, cum sunt: Szemerey Plus, Karzol-Trans, Revesz Logsped, RollSped, Kelet-Trans 2000,etc.
CITEȘTE ȘI:
Comentați?