De Ziua Familiei, Skoda România organizează un eveniment open-doors dedicat familiilor. „Ziua Familiei la Škoda” face parte dintr-un demers naţional şi va avea loc pe 23 septembrie 2017, de la ora 10.00, în şapte showroom-uri Škoda din ţară.
Potrivit companiei, evenimentul se adresează în special familiilor, pentru care compania a pregătit multe surprize şi concursuri, precum şi un loc de joacă pentru copii. Participanţii vor fi invitaţi să se înscrie într-un treasure hunt cu modelele Škoda Kodiaq, Rapid şi Fabia pentru a câştiga un premiu de care să se poată bucura alături de familie: o călătorie la alegerea câştigătorului, într-o maşină Škoda Octavia.
„Škoda preţuieşte momentele petrecute alături de familie şi acest lucru se vede atât în produsele noastre, cât şi în campaniile pe care le organizăm. Ne dorim ca această prima ediţie să devină un eveniment anual în România”, a declarat Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager Škoda.
Showroom-urile participante sunt: Autec Piteşti, Auto Moto Invest Bacău, Avia Motors Bucureşti, Avia Motors Constanţa, Delcar Braşov, Porsche Bucureşti Nord, Porsche Bucureşti Vest, Porsche Timişoara.
Škoda este una dintre cele mai iubite mărci de maşini în rândul familiilor din România, mai ales datorită modelelor Octavia, Rapid, Fabia şi Kodiaq.
Škoda Auto este unul dintre producătorii auto cu cea mai îndelungată istorie din lume. Compania a fost înfiinţată în anul 1895, în perioada de început a industriei auto. Până în ziua de azi, sediul companiei a rămas la Mladá Boleslav.
În prezent oferă următoarele game de modele: Citigo, Fabia, Rapid, Octavia, Karoq, Kodiaq şi Superb. În 2016, Škoda Auto a livrat peste 1 milion de automobile la clienţii din întreaga lume.
Compania aparţine din 1991 de Grupul Volkswagen şi, în plus faţă de automobile, produce şi dezvoltă, independent, în asociere cu Grupul, componente precum motoare şi transmisii.
Škoda Auto operează în trei locaţii din Republica Cehă şi produce în China, Rusia, Slovacia, Algeria şi India, în principal prin intermediul unor parteneriate încheiate în cadrul Grupului, precum şi în Ucraina şi Kazahstan prin intermediul unor parteneri locali.
La nivel mondial are peste 30.000 de angajaţi şi activează în peste 100 de pieţe.
Comentați?