Noiembrie 2018 a marcat aniversarea a 5 ani de la apariţia primului număr al revistei Flote Auto. În numărul special publicat cu această ocazie, cele mai mari companii de leasing financiar şi operaţional, de telematică şi comercializare a maşinilor de companie au realizat atât o retrospectivă a ultimilor 5 ani, cât, mai ales, o perspectivă a următorilor 5 asupra domeniului în care activează.
David Gedlicka, Porsche Finance Group: Piaţa poate susţine un ritm sănătos de dezvoltare
Cum a fost? Stabilitatea şi creşterea organică sunt elementele ce definesc piaţa finanţărilor auto în perioada post criză.
La acest trend ascendent, chiar dacă nu vorbim de creşteri spectaculoase, a contribuit intensificarea cererii, alimentată de o evoluţie pozitivă a economiei naţionale şi a puterii de cumpărare a românilor. Suntem încrezători că această direcţie pozitivă semnalează o maturitate a pieţei, o piaţă ce poate susţine un ritm sănătos de dezvoltare, fără fluctuaţii majore, în anii ce urmează.
Conform celor mai recente date, numărul înmatriculărilor de autoturisme a crescut în ultimul an cu un procent de 8,5%, menţinând o evoluţie pozitivă pe piaţa de leasing şi piaţa auto.
Strategia principală a Porsche Finance Group rămâne cea de a îmbunătăţi constant produsele şi serviciile oferite clienţilor noştri şi de a ne menţine printre cei mai importanţi jucători de pe piaţă. Creşterile susţinute de companie în ultima perioadă au impact pozitiv atât în segmentul de maşini rulate, cât şi pe cel al maşinilor noi, creşteri la care Porsche Finance Group a răspuns oferind clienţilor posibilităţi extinse de mobilitate (finanţare, închiriere, întreţinere etc.)
Ce va fi? Performanţa unei companii depinde de doi factori: contextul economic şi eficienţa propriului model de business.
Experienţa acumulată de Porsche Finance Group oferă garanţia că modelul nostru de business este pregătit pentru noile cerinţe de pe piaţă. Acest sistem deschis pe care l-am implementat şi prin care învăţăm, ne perfecţionam constant serviciile, testăm permanent ultimele tendinţe în piaţă şi încercăm să inovăm ori de câte ori putem, are beneficiul de a răspunde cu flexibilitate eventualelor fluctuaţii de pe piaţă.
Chiar dacă nu vom putea cunoaşte cu precizie ce ne rezervă viitorul, ştim cu certitudine că avem dorinţa şi abilitatea de a face faţă provocărilor acestei industrii. Sporirea gradului de satisfacţie al clienţilor noştri ne motivează să încercăm în fiecare zi să devenim mai buni.
Comentați?