Dacia a lansat o platformă online de vânzări. Clienții își pot alege modelul preferat prin utilizarea mai multor filtre de selecție – model, preț, culoare, tip combustibil, astfel încât să poată face alegerea perfectă.Inspirată de succesul înregistrat în decembrie 2017 cu ocazia lansării ediției limitate a Noului Duster printr-o platformă online dedicată, Dacia vine din nou în întâmpinarea clienților săi cu o soluție de vânzări rapidă și practică.
Începând din a doua jumătate a lunii august 2018, clienții au la dispoziție o platformă de vânzări online prin intermediul căreia pot comanda orice model aflat în stocul Dacia. Disponibilă la adresa https://vanzari.dacia.ro, platforma include modelele disponibile în stoc, la prețuri promoționale.
Clienții își pot alege modelul preferat prin utilizarea mai multor filtre de selecție – model, preț, culoare, tip combustibil, astfel încât să poată face alegerea perfectă pentru nevoile lor. Apoi își pot rezerva autoturismul disponibil în platformă, achitând o taxă de 500 de Euro (TVA inclus). Plata se efectuează cu card bancar de credit sau debit, prin intermediul unui procesator securizat de plăți. Taxa de rezervare se transformă în avans la momentul confirmării comenzii.
În fiecare lună, platforma va afișa un stoc nou de vehicule aflate în promoție.
Ford Pro introduce opțiunea de autonomie extinsă pentru E-Transit și crește versatilitatea...
•Răzvan Codorean23 aprilie 2024Grupul maghiar AutoWallis a anunțat că va reprezenta pe piața din România...
•Răzvan Codorean17 aprilie 2024AutoWallis Distribution Romania, unic importator al mărcii SsangYong în România, anunță depășirea...
•Răzvan Codorean9 aprilie 2024Șeful mărcii Dacia din România, Mihai Bordeanu, a confirmat că uzina de...
•Flote Auto5 martie 2024
Comentați?